Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Wystartowała kampania CHERRISSIMO, której ambasadorką została Katarzyna Glinka

Wystartowała nowa kampania CHERRISSIMO pod hasłem „Daj się oczarować”, którą w wyniku wygranego przetargu przygotowała agencja Ancymony. Ambasadorką marki jest aktorka Katarzyna Glinka.
O autorze
1 min czytania 2023-02-06

CHERRISSIMO to marka wyjątkowych pralin w delikatnej deserowej czekoladzie. Połączenie soczystej wiśni, zatopionej w intensywnym nadzieniu alkoholowym z dodatkiem naturalnego wiśniowego soku i okrytej czekoladą, to gwarancja niezapomnianej słodkiej przyjemności. Gwiazdą najnowszej kampanii „Daj się oczarować” została Katarzyna Glinka, aktorka teatralna i filmowa.

– Każda kobieta zasługuje na słodką przyjemność. Tym razem CHERRISSIMO zabiera nas do wiśniowego sadu. Zanurzony w likierze i zamknięty w czekoladce owoc zainspirował nas do stworzenia nowego świata wizualnego marki CHERRISSIMO. Ambasadorka marki, Katarzyna Glinka, idealnie reprezentuje przekaz nowej kampanii. Cieszę się, że klient zaufał i pozwolił nam zancymonić komunikację swojej marki – mówi Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka, Ancymony.

– Połączenie odcieni różu i czerwieni daje efekt świeżości, i dodaje nowoczesności. Wyłamaliśmy się w ten sposób z kodów wizualnych kategorii. Zachowaliśmy klasę i elegancję, które są charakterystyczne dla CHERRISSIMO, jednocześnie rezygnując z dosłowności kompozycji i samej fotografii. Miałam przyjemność współpracować z marką w przeszłości i również się cieszę, że klient zdecydował się zaprosić nas do przetargu. To była naprawdę fajna produkcja, zrealizowana głównie w gronie przezdolnych kobiet – dodaje Roksana Wantulok, art directorka w Ancymonach.

Agencja Ancymony odpowiada za dobór ambasadorki, koncept kreatywny, realizację sesji zdjęciowej i stworzenie key visuala. Autorką zdjęć jest Weronika Kosińska. Kampania obecna jest w OOH oraz mediach społecznościowych. Katarzyna Glinka wspiera kampanię także w swoich kanałach social media. Za media odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj