Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Wystartowała kampania „Kia Eko Drivers”

18 listopada br. wystartowała kampania promująca program „Kia Eko Drivers” skierowany do posiadaczy instalacji fotowoltaicznej. Specjalna oferta dotyczy modeli elektrycznych oraz hybrydowych Plug-in.
O autorze
1 min czytania 2020-11-20

Kia Motors Polska uruchomiła kampanię promującą program „Kia Eko Drivers”. Oferta jest skierowana do posiadaczy instalacji fotowoltaicznej i obejmuje promocyjne finasowanie oraz rabat do 13 000 PLN na modele XCeed Plug-in Hybrid, Ceed Kombi Plug-in Hybrid, Niro Plug-in Hybrid oraz e-Niro i e-Soul (tylko rabat). Z programu „Kia Eko Drivers” mogą skorzystać zarówno osoby prywatne, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Oferta ważna jest do 31 grudnia 2020 r. i dotyczy modeli z roku produkcji 2020.

Kampania, która rozpoczęła się 18 listopada, potrwa do 20 grudnia. Będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, e-mailing oraz działania SEM. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za przygotowanie spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.