W najnowszym spocie reklamowym, zgodnie z założeniami nowej platformy komunikacyjnej Plusa na Kartę, postawiono ponownie na luźną konwencję, umieszczając akcję w osiedlowym sklepie. Marianna Zydek wciela się w rolę pracownicy sklepu, natomiast Maciej Musiałowski jest jego klientem. Wybór aktorów, którzy grają w reklamie stanowi wyraźny sygnał, że Plus chce być obecny w życiu młodego pokolenia i jest gotowy dostosować swoje komunikaty do ich oczekiwań oraz preferencji. Całość jest realizowana w charakterystycznym, luźnym formacie pod czujnym okiem reżysera, Maćka Bochniaka.
Podstawą humorystycznej i ożywionej rozmowy aktorów w reklamie jest podwojony pakiet powitalny w ofercie Plus na Kartę. Nowi użytkownicy mogą otrzymać 2 razy więcej gigabajtów, czyli aż 400 GB na początek. Wystarczy kupić starter i w ciągu 30 dni od aktywacji wykonać doładowanie za min. 10 zł, oraz wysłać SMS o treści ZGODA pod numer 80087. Co ważne, doładowanie nie przepada i można je wykorzystać na dowolne pakiety, połączenia lub SMS-y.
Zobacz również
Nowa platforma komunikacji Plusa na Kartę została uruchomiona w czerwcu br. Za stworzenie koncepcji kreatywnej platformy i najnowszą kampanię odpowiada agencja Freundschaft. Niebawem zobaczymy kolejne odsłony nowego formatu reklamowego oferty Plus na Kartę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]