Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Wystartowała kampania telewizyjna ZnanyLekarz.pl

19 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl. Pod hasłem "Umów wizytę przez internet" portal promuje najwygodniejszą formę umawiania się do lekarza. Spot reklamowy będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych.
O autorze
1 min czytania 2015-01-20

Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl potrwa 5 tygodni. Spot reklamowy będzie emitowany w TVP, TVN, kanałach tematycznych TVN i Polsatu oraz w innych kanałach telewizyjnych. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki i zachęcenie pacjentów do korzystania z szybkiej i nowoczesnej formy umawiania wizyt lekarskich – przez internet.

Chociaż za pomocą ZnanyLekarz.pl zostało umówionych już blisko milion wizyt, to serwis wielu osobom kojarzy się głównie z miejscem wymiany informacji o lekarzach i specjalistach. Chcemy, żeby dzięki kampanii telewizyjnej więcej pacjentów dowiedziało się, że w ZnanyLekarz.pl nie tylko wybiorą lekarza, ale także zarezerwują wizytę za pomocą kilku kliknięć – komentuje Piotr Bożek, Dyrektor Marketingu w firmie DocPlanner, której częścią jest ZnanyLekarz.pl.

Przyzwyczailiśmy się, że umówienie wizyty lekarskiej jest związane z koniecznością kontaktu telefonicznego z gabinetem lekarza. Jednak często zdarza się, że numer przychodni jest zajęty, bo na przykład wielu pacjentów próbuje skontaktować się z lekarzem równocześnie, albo nikt nie odbiera, bo gabinet jest już nieczynny lub lekarz akurat przyjmuje pacjenta. Z podobnym problemem boryka się bohater reklamy serwisu, któremu ból pleców uniemożliwia poruszanie się. Cały dzień próbuje dodzwonić się do lekarza, aż w końcu, zmęczony, zasypia w niewygodnej pozycji. Reklama pokazuje alternatywne i skuteczniejsze rozwiązanie, jakim jest rejestracja na wizytę przez ZnanyLekarz.pl – umówienie się do lekarza jest proste, trwa mniej niż minutę i jest dostępne 24/7.

Za koncept strategiczny i kreatywny odpowiada agencja Ars Thanea, natomiast za jej zaplanowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj