Wystartowała kampania wizerunkowa player.pl

Rozpoczęła się kampania player.pl, która ma na celu zakomunikowanie zmian w serwisie. Grupę docelową działań stanowią użytkownicy w wieku 20-44 lat.
O autorze
1 min czytania 2017-10-19

Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej player.pl jest przede wszystkim poinformowanie użytkowników o wprowadzeniu nowego serwisu wraz z aplikacjami mobilnymi. Prowadzone działania reklamowe skierowane są do osób w wieku 20-44 lata i obejmują telewizję, Internet, oraz social media. Kampania potrwa do 5 listopada. Za pomysł, koordynację kampanii oraz kreację odpowiedzialny jest zespół marketingu player.pl. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.

„Nasze działania mają na celu zakomunikowanie zmian w playerze – począwszy od bardziej intuicyjnego UX, poprzez nowa szatę graficzną z nowym logo po rozszerzoną bibliotekę treści. Intuicyjność, nowoczesność i prostota to najważniejsze cechy tego najbardziej angażującego serwisu VOD na rynku”.- powiedziała Agata Fijałkowska, Dyrektor Marketingu player.pl

W jednym z najpopularniejszych serwisów VOD pojawi się także nowy kontent. Obecnie z samej strony www.player.pl korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Wśród ekskluzywnych produkcji platformy takich jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”, a także uwielbianych przez widzów programów TVN: „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, oraz „Diagnoza” użytkownicy znajdą tu nowe kanały live czy najnowsze polskie produkcje na żądanie jak „Amok” czy „Gwiazdy”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj