Prowadzona pod hasłem „WŁĄCZ ROWER” kampania potrwa do połowy lipca. Agencja Byss.pl opracowała m.in. hasło kampanii, jej oprawę graficzną podkreślającą innowacyjność e-bike’ów KROSS, dedykowany serwis internetowy oraz zajęła się zaprojektowaniem i realizacją materiałów POS oraz layoutów reklam prasowych.
Akcja obejmie prasę (m.in. męską, rowerową i turystyczną np. CKM, RowerTour, Poznaj świat, Playboy, Bike Board), internet (m.in. minisite i materiały graficzne na potrzeby kampanii digital) oraz materiały POS (m.in. broszura informacyjna).
Zobacz również
Kampania rozpoczyna się na początku sezonu sprzedaży detalicznej rowerów. Na rynku jako pierwsze pojawią się modele trekkingowe: 2 przeznaczone dla mężczyzn i 2 przeznaczone dla kobiet. Cena detaliczna elektrycznych rowerów KROSS wyniesie od 8,5 tys zł do 10 tys zł. W elektrycznych modelach KROSS Trans Hybrid został wykorzystany zaawansowany system Shimano Steps, przeznaczony specjalnie dla rowerów elektrycznych. Zastosowane w nim akumulatory pozwalają na przejechanie ok. 60 km czyli 3-krotnie większego dystansu niż tańsze systemy dostępne na rynku.
Spółka zamierza sprzedawać swoje rowery elektryczne w Polsce, natomiast największe plany wiąże z eksportem. Za 3 lata planuje sprzedaż na poziomie 5-7 tys ebike’ów. Marka KROSS jest obecna ze swoimi rowerami w 42 krajach na całym świecie.
Byss.pl realizuje kampanię dla KROSS w ramach stałej współpracy, która trwa już od 6 lat. Agencja pracuje nad projektami zarówno dla samej marki jak i przedsięwzięcia KROSS RACING TEAM. Przygotowała m.in. strategię komunikacji nowej odsłony KROSS RACING TEAM, której istotną częścią było dołączenie do zespołu Mai Włoszczowskiej, polskiej mistrzyni kolarstwa górskiego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Maja Włoszczowska jest polską kolarką górską, wicemistrzynią olimpijską z Pekinu, złotą medalistką Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB oraz w maratonie MTB, wielokrotną wicemistrzynią i mistrzynią Europy oraz wielokrotną mistrzynią Polski w cross-country.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działająca na rynku od 19 lat agencja Byss.pl (www.byss.pl) przez wiele lat specjalizowała się w marketingu interaktywnym, by w ostatnich latach zaoferować klientom również działania z zakresu kreacji reklamy prasowej, outdoorowej, jak i druku. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: Carlsberg Polska, Original Source, Luksja, LVMH (m.in. Belvedere, Hennessy), Kross, Agora SA, PKO BP, Cyfrowy Polsat, Redcoon Polska.
Agencja jest zdobywcą szeregu branżowych nagród i wyróżnień, zarówno na konkursach polskich (Webstar, KTR, Kreatura), jak i zagranicznych (Golden Drum)