Wystartowała kampania WWF na COP24 „Jesteś zagrożonym gatunkiem”

Na czas trwającego właśnie w Katowicach szczytu klimatycznego ONZ COP24 pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy – to część edukacyjnej kampanii WWF Polska. Jej celem jest szerokie uświadomienia realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi.
O autorze
1 min czytania 2018-12-10

Na potrzeby kampanii stworzono wielokanałową komunikację, której sercem jest spersonalizowany manifest każdego, kto popiera ideę walki ze zmianami klimatycznymi spowodowanymi przez zanieczyszczenie środowiska. Do akcji dołączyło wielu dziennikarzy, celebrytów, aktywistów i zwykłych ludzi, występując w przygotowanych przez WWF koszulkach z własną twarzą. W ramach akcji powstała również strona internetowa cop.wwf.pl/pl, za pośrednictwem której każdy może zaangażować się w akcję tworząc własne logo kampanii WWF, podpisując petycję lub wysyłając mailowy apel do polskiego rządu.

Dodatkowo dzięki wsparciu firmy Ströer Media, partnera kampanii, w Warszawie pojawiły się kontekstowe nośniki OOH i ekrany w metrze, uświadamiające o powszechnym zagrożeniu związanym ze zmianami klimatycznymi. Istotną częścią kampanii jest edukacyjny film animowany, przygotowany we współpracy ze studio ColorOffOn. W kampanii szeroko wykorzystano również social media, direct mail, mapping, prasę i OOH – w tym skierowane do polityków komunikaty w Katowicach.

Za przygotowanie kampanii odpowiada 2012 Agency. Jej partnerami w kampanii dla WWF są Ströer Media, Coloroffon, Papaya Films i Imago PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

4 stopnie to z pozoru tak niewiele, a jednak tak dużo. IKEA w eksperymencie przeprowadzonym w jednym ze swoich sklepów pokazuje, jak uciążliwe mogą być zmiany klimatu, jeśli nie podejmiemy żadnych działań zapobiegawczych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się