Motywem przewodnim akcji jest loteria urodzinowa, w której do wygrania są kultowe i znane klientom produkty, popularne w Polsce latach 70. i 80. Klienci, którzy wezmą udział w zabawie, mogą zdobyć vouchery na meble kuchenne o wartości do 10 tys. zł., bony zakupowe, sprzęt RTV i AGD oraz nagrodę główną – kultowego polskiego Fiata 125p z 1978 roku. W założeniu akcji każdy los wygrywa – posiadacz loteryjnej zdrapki, oprócz wymienionych nagród, może wygrać gumę Turbo albo Pepsi w butelce retro.
Koncept kreatywny loterii, hasło przewodnie wraz z motywem graficznym, scenariusze spotów IMS, materiałów radiowych oraz internetowych stworzyła Reklamownia. Media kupuje dział marketingu POLOmarekt. Loteria potrwa do 8 października br.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]