W ramach kampanii Apetiny „Twoja kuchnia ma to coś” wystartowała ogólnopolska loteria promocyjna. Sprzedaż promocyjna oraz zgłoszenia potrwają od 6 czerwca do 31 lipca 2016 roku. Co tydzień do wygrania będą karty upominkowe o wartości 100 i 1000 złotych do partnerującej kampanii sieci sklepów DUKA. Aby o nie zawalczyć, należy zakupić dowolny produkt Apetina, zachować dowód zakupu i dokonać zgłoszenia udziału w loterii na apetyczneinspiracje.pl.
Strona apetyczneinspiracje.pl jest centralnym punktem całej kampanii „Twoja kuchnia ma to coś” i można na niej obejrzeć dodawane co tydzień odcinki miniserialu z ambasadorką kampanii Darią Ładochą, w których prezentuje ona inspirujące przepisy.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Trwająca od maja kampania serów Apetina prowadzona pod hasłem „Twoja kuchnia ma to coś” ma na celu nie tylko wzmocnienie świadomości marki, ale także zachęcenie konsumentów do eksperymentowania w kuchni. W związku z tym w trakcie jej trwania przewidziany jest szereg aktywności w mediach i komunikacja w sklepach. Za koncept kreatywny, wdrożenie i obsługę kampanii oraz towarzyszącej jej loterii promocyjnej odpowiedzialna jest agencja XConcept. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]