Wystartowała najnowsza kampania koncentratu pomidorowego Pudliszki autorstwa Change Serviceplan

Najnowsza kampania koncentratu pomidorowego marki Pudliszki to już kolejna realizacja agencji Change Serviceplan (należącej do Group One) dla HJ Heinz w ramach platformy kreatywnej „Ten smak nie jest kwestią przypadku”.
O autorze
1 min czytania 2018-03-21

Kampania ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach telewizyjnych oraz serwisach VOD. Na potrzeby działań przygotowany został 30-sekundowy oraz 15-sekundowy spot podkreślający doskonały pomidorowy smak produktu.

Pudliszki to jedna z ulubionych marek spożywczych Polaków, z ponad 90-letnią tradycją na rynku. Marka jest liderem produkcji koncentratów, ketchupu i dań gotowych. Od 1997 roku Pudliszki są częścią H.J. Heinz Company, amerykańskiego koncernu produkującego żywność i największego producenta ketchupu na świecie.

Celem bieżącej kampanii jest pokazanie Polkom, jak wiele zastosowań w ich kuchni ma koncentrat pomidorowy Pudliszki. Niezależnie od tego, czy chcą przygotować potrawy na podstawie sprawdzonego przepisu, czy planują kulinarne eksperymenty, koncentrat Pudliszki zapewni doskonały, pomidorowy smak każdemu daniu.

Za przygotowanie strategii kampanii i poszczególnych kreacji odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan, należąca do Group One. Dom mediowy Starcom zajął się planowaniem i zakupem mediów. Reżyserem spotu reklamowego stworzonego w ramach kampanii jest Toby Dye, a produkcja i postprodukcja były po stronie Hogarth Worldwide Limited.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj