Wystartowała najnowsza odsłona kampanii telewizyjnej promująca linię Amica IN.

Kampanię wspiera spot reklamowy emitowany w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Reklama skupia się na inspirującym aspekcie wzornictwa sprzętu Amica, który nawiązuje do światowych trendów designu i projektowania. Podkreśla także techniczne możliwości tej innowacyjnej serii produktów.
O autorze
0 min czytania 2016-04-25

Amica IN. jest skierowana do osób lubiących otaczać się pięknymi rzeczami i ceniących sobie znakomicie dopracowaną i przydatną technologię.

Do końca kwietnia reklama będzie emitowana w dotychczasowej formie, a od maja zostanie uzupełniona o informacje o nowej promocji konsumenckiej.

Amica w swojej kampanii zdecydowała się także na wykorzystanie szerokich możliwości mobilnego Internetu i social media. Dodatkowo od początku maja kampanie Amica IN. wspierać będą intensywne działania w Internecie. Angażując bogaty wachlarz narzędzi i formatów (banery statyczne i animowane, linki sponsorowane, targetowanie behawioralne, remarketing itd.).

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Za realizacje spotu, którego reżyserem był Łukasz Kośmicki, twórca serialowego hitu TVN „Druga szansa” odpowiadała agencja Change. Za komunikcję PR Amica odpowiada Q&A Communications.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się