– Głównym celem, jaki przyświecał nam podczas pracy nad tą kampanią było pokazanie szerokiej publiczności innej twarzy bukmachera. Chcieliśmy się wybić ponad standardowe działania komunikacyjne charakterystyczne dla bukmacherów i uważamy, że ta kampania pozwoli nam na utorowanie nowej drogi, odmiennej od reszty branży. Celem ma być nie tylko zbudowanie większej rozpoznawalności Betclic, ale także dotarcie do nowej grupy docelowej, łącząc świat zakładów sportowych, hip-hopu i sportu. Mamy nadzieję, że będziemy dobrym towarzyszem kibiców podczas śledzenia najbardziej emocjonujących wydarzeń kolejnych miesięcy – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Poland.
Zarówno Filipek, jak i Kubańczyk, którzy wzięli udział w przygotowaniu spotu, poza działalnością muzyczną są również zawodnikami mieszanych sztuk walki, zrzeszonymi w federacji FAME MMA, której oficjalnym sponsorem jest Betclic.
Zobacz również
– Największym kreatywnym wyzwaniem w tej kampanii było balansowanie na cienkiej granicy między typową reklamową telewizyjną a teledyskiem hip-hopowym. Chcieliśmy stworzyć spot, który nie będzie pastiszem rapu, a jego prawdziwą esencją. W tym celu, zarówno do tworzenia tekstu utworu, jak i muzyki zaangażowaliśmy Filipka i Kubańczyka, twarze tej kampanii. Wypracowany wspólnie kawałek, idealnie oddaje ducha Betclica: emocje, adrenalinę i sportowe uniesienia. – mówi Magdalena Marek, associate creative director – współtwórczyni kampanii.
Po stronie Betclic za projekt odpowiada: Bartlomiej Płoskonka, Maciej Madey oraz Maciej Czupryna.
Po stronie agencji za projekt odpowiada zespół w składzie: zespół kreatywny: Magdalena Marek i Erwin Baranowski, Accounci: Bartek Radtke, Małgorzata Guryn, Agnieszka Siemaszko, a producentką była Agnieszka Wiewiórska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Dynamo, a za zakup mediów do kampanii Star Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing