Kampania potrwa do końca kwietnia bieżącego roku.
Kampania zostanie przeprowadzona w prasie i w internecie, w kluczowych mediach flotowych, logistycznych i ciężarowych. Na jej potrzeby zostały przygotowane trzy kreacje reklamowe sprofilowane pod kątem wybranych grup docelowych. W mediach flotowych i ciężarowych ukażą się dwie różne kreacje z jednym hasłem „Prosto do celu”, a w mediach logistycznych kreacja z hasłem
Zobacz również
„Po Europie jak po Polsce”. Grupą docelową kampanii są przewoźnicy i spedytorzy operujący na terenie Polski i Europy. Każda z kreacji podkreśla zalety karty paliwowej euroShell w obszarze bezgotówkowego regulowania opłat na drogach całej Polski i Europy. W Polsce kartą euroShell można uiszczać opłaty m.in. za viaTOLL oraz autostrady A1 i A2. Użytkownicy karty euroShell mogą także regulować płatności za przejazdy przez tunele i mosty oraz dokonywać rezerwacji przepraw promowych. Nie bez znaczenia są także usługi pomocy drogowej świadczone w 40 krajach w Europie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługi obejmują naprawy mechaniczne, a także holowanie. Ponadto, euroShell oferuje serwis zwrotu podatku VAT z transakcji zagranicznych oraz zwrotu akcyzy z zakupionego oleju napędowego.
„Podczas tworzenia założeń kampanii zależało nam, aby w rzeczowy, klarowny i interesujący sposób podkreślić wielozadaniowość kart paliwowych euroShell. Chcemy także powiedzieć, że korzystanie z kart to wygodne rozwiązanie dla firm transportowych przede wszystkim ze względu na uproszczenie wszystkich formalności, a także oszczędność czasu i pieniędzy. Kierowcy mogą teraz przejechać całą Europę z jedną kartą w portfelu” – powiedziała Ewa Galanty, Marketing Manager euroShell Card na Polskę, Ukrainę oraz kraje nadbałtyckie.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Unia Interactive, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Innovations. Za opracowanie i realizację działań public relations odpowiada ConTrust Communication.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing