– Bardzo się cieszymy, że po kilkuetapowym przetargu, wielu godzinach rozmów na temat strategii i kreacji udało się nam razem z klientem przygotować tę kampanię. Jej idea oparta jest na symetrycznym przedstawieniu dwóch łączących się „światów”. Dwóch firm, których kompetencje wzajemnie się przenikają i uzupełniają po to, aby na końcu dać swoim Klientom możliwie najlepsze i unikatowe rozwiązania w świecie ubezpieczeń. W kreacji kampanii wykorzystujemy koncept split-screen, aby jak najlepiej przedstawić wszystkie istotne cechy każdej z łączących się firm – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL.
Działania rozpocznie 30-sekundowy spot wizerunkowy, w którym wykorzystany został utwór muzyczny „Happy Together” zespołu The Turtles. Kampania będzie obejmować również dodatkowe spoty 10-sekundowe, outdoor, prasę, radio oraz VOD, a także szerokozasięgowe działania digital – zarówno display, jak i w mediach społecznościowych.
Zobacz również
– To wyjątkowa kampania, również dlatego, że została przygotowana wspólnie przez oba zespoły, UNIQA i AXA, które od kilku miesięcy, ramię w ramię razem z agencją, pracowały nad jej ostatecznym kształtem. Była też kręcona w wyjątkowych czasach, w których bliskość i wzajemna pomoc nabrały szczególnego znaczenia. Dlatego w najnowszym spocie wizerunkowym pokazujemy połączenie firm przez pryzmat ludzi pracujących w obu organizacjach. Mówimy o sumie energii pracowników, ich zaangażowaniu i chęci współpracy. Udowadniamy, że zarówno w życiu, jak i w biznesie można osiągać coraz więcej, czerpiąc z tego radość i satysfakcję – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką po połączeniu UNIQA i AXA, która stoi za ostatnimi sukcesami wizerunku AXA.
Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell