TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa serwisu the:protocol

O autorze
1 min czytania 2022-05-23

Konkret i dialog: tego przede wszystkim potrzebują kandydaci i pracodawcy IT – podkreślają przedstawiciele the:protocol, platformy rekrutacyjnej dla sektora tech. Nowa kampania wizerunkowa, startująca z okazji rocznicy działalności serwisu, akcentuje fakt, iż oferty pracy w branży technologicznej powinny charakteryzować się dużym stopniem szczegółowości.

Co ja właściwie będę robić? Czy dowiem się wcześniej, przy jakim projekcie będę pracować? To niektóre z kwestii trapiących kandydatów, którzy poszukują pracy w branży IT. Serwis the:protocol wykorzystał je w najnowszej kampanii wizerunkowej, która podkreśla m.in. potrzebę budowania ogłoszeń rekrutacyjnych w oparciu o konkrety i szczegółowe informacje o projektach.

– Konkret i dialog to dwie ważne wartości w procesie rekrutacyjnym dla branży tech. Kandydaci bardzo je sobie cenią i to właśnie szczegółowych informacji oraz otwartości oczekują od potencjalnych pracodawców. Również rekruterzy zaczynają rozumieć, że tylko udzielając transparentnych odpowiedzi, są w stanie z sukcesem przeprowadzić procesy oraz utrzymać później talenty IT w organizacji. Dlatego od początku to właśnie dialog i konkret były podstawą budowy naszego serwisu. Teraz przypominamy o tym w „rocznicowej” kampanii wizerunkowej – mówi Piotr Trzmiel, head of growth, the:protocol.

Kampania obejmuje działania digital – kreacje online, które pojawią się w zasięgowych portalach oraz outdoor w postaci citylightów i murali w największych miastach w Polsce. Jej dopełnieniem jest także współpraca strategiczna z organizatorami ważnych dla branży eventów technologicznych i wydarzeń specjalnych. W ramach tych działań serwis the:protocol został partnerem strategicznym InfoShare F3, flagowego wydarzenia dla przedstawicieli branży IT, a także zaangażował się we współpracę z Polską Ligą Esportową. Kampania pod hasłem „Szukaj pracy bez domysłów, z dokładnością do projektu!” będzie trwała przez cały maj oraz czerwiec.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Rynek jobboardów dla branży technologicznej w Polsce jest bardzo dynamiczny. Uważnie obserwujemy konkurencję i jej ruchy, ale jeszcze uważniej monitorujemy potrzeby naszych użytkowników. Nasza odpowiedź to przede wszystkim ciągły rozwój serwisu w oparciu o insighty właśnie od nich. Przekładają się one na wdrażanie funkcjonalności, takich jak na przykład możliwość dodania szczegółowego opisu projektu. Korzysta z niej coraz więcej firm rekrutujących za naszym pośrednictwem – dodaje Piotr Trzmiel.

Serwis the:protocol to jedna z wiodących platform rekrutacyjnych dla branży IT w Polsce. Należy ona do Grupy Pracuj i została uruchomiona w maju 2021 roku. Miesięcznie odwiedza ją już średnio niemal 350 tys. użytkowników, którzy mogą zapoznać się z blisko dwoma tysiącami aktywnych ofert pracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się