Konkret i dialog: tego przede wszystkim potrzebują kandydaci i pracodawcy IT – podkreślają przedstawiciele the:protocol, platformy rekrutacyjnej dla sektora tech. Nowa kampania wizerunkowa, startująca z okazji rocznicy działalności serwisu, akcentuje fakt, iż oferty pracy w branży technologicznej powinny charakteryzować się dużym stopniem szczegółowości.
Co ja właściwie będę robić? Czy dowiem się wcześniej, przy jakim projekcie będę pracować? To niektóre z kwestii trapiących kandydatów, którzy poszukują pracy w branży IT. Serwis the:protocol wykorzystał je w najnowszej kampanii wizerunkowej, która podkreśla m.in. potrzebę budowania ogłoszeń rekrutacyjnych w oparciu o konkrety i szczegółowe informacje o projektach.
Zobacz również
– Konkret i dialog to dwie ważne wartości w procesie rekrutacyjnym dla branży tech. Kandydaci bardzo je sobie cenią i to właśnie szczegółowych informacji oraz otwartości oczekują od potencjalnych pracodawców. Również rekruterzy zaczynają rozumieć, że tylko udzielając transparentnych odpowiedzi, są w stanie z sukcesem przeprowadzić procesy oraz utrzymać później talenty IT w organizacji. Dlatego od początku to właśnie dialog i konkret były podstawą budowy naszego serwisu. Teraz przypominamy o tym w „rocznicowej” kampanii wizerunkowej – mówi Piotr Trzmiel, head of growth, the:protocol.
Kampania obejmuje działania digital – kreacje online, które pojawią się w zasięgowych portalach oraz outdoor w postaci citylightów i murali w największych miastach w Polsce. Jej dopełnieniem jest także współpraca strategiczna z organizatorami ważnych dla branży eventów technologicznych i wydarzeń specjalnych. W ramach tych działań serwis the:protocol został partnerem strategicznym InfoShare F3, flagowego wydarzenia dla przedstawicieli branży IT, a także zaangażował się we współpracę z Polską Ligą Esportową. Kampania pod hasłem „Szukaj pracy bez domysłów, z dokładnością do projektu!” będzie trwała przez cały maj oraz czerwiec.
– Rynek jobboardów dla branży technologicznej w Polsce jest bardzo dynamiczny. Uważnie obserwujemy konkurencję i jej ruchy, ale jeszcze uważniej monitorujemy potrzeby naszych użytkowników. Nasza odpowiedź to przede wszystkim ciągły rozwój serwisu w oparciu o insighty właśnie od nich. Przekładają się one na wdrażanie funkcjonalności, takich jak na przykład możliwość dodania szczegółowego opisu projektu. Korzysta z niej coraz więcej firm rekrutujących za naszym pośrednictwem – dodaje Piotr Trzmiel.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Serwis the:protocol to jedna z wiodących platform rekrutacyjnych dla branży IT w Polsce. Należy ona do Grupy Pracuj i została uruchomiona w maju 2021 roku. Miesięcznie odwiedza ją już średnio niemal 350 tys. użytkowników, którzy mogą zapoznać się z blisko dwoma tysiącami aktywnych ofert pracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing