Nowa strona internetowa marki zabiera konsumentów w podróż w czasie – od lat 60-tych do obecnych. Na przestrzeni minionych lat wiele się zmieniło, jednak Ketchup Włocławek wciąż pozostaje ten sam. Podczas podróży przez minione dekady użytkownicy poznają historię jego oryginalnego smaku.
Dopracowana w każdym detalu rycinowa grafika, funkcjonalność, łatwa nawigacja – tym właśnie wyróżnia się nowa strona internetowa marki Włocławek, stworzona we współpracy z agencją interaktywną Mint Media. Strona Włocławka została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami projektowania stron, a poprzez unikalną rycinową stylistykę graficzną nawiązuje do tradycyjnego charakteru marki. Modułowy podział głównego menu pozwala na proste i intuicyjne poruszanie się po stronie, która dopasowuje się do ekranu urządzenia, z którego w danej chwili korzysta użytkownik. Gwarantuje to komfortowe przeglądanie treści nie tylko na ekranie komputera, ale również na tablecie czy smartfonie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Na nowej stronie internetowej marki znajdziemy informacje produktowe, najświeższe aktualności oraz formularz kontaktowy. Umożliwia ona także szybkie przejście na facebookowy profil Włocławka.
To będzie kultowa historia…
Zapraszamy w podróż w czasie z Włocławkiem na: www.wloclawekketchup.pl #PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Zachęcamy też do śledzenia Włocławkowego Facebooka: Fb.com/Wloclawekketchup
Agencja odpowiedzialna za projekt strony: Mint Media
Słuchaj podcastu NowyMarketing