Konkurs Love Cosmetics Awards buduje swoją renomę na transparentności, wiarygodności i kreatywności od 2017 roku. Nagrody przyznawane są zarówno w kategoriach produktowych: #SocialMediaStar, #LuxuryTouch, #BuddyofMyBody, #NaturalBeauty czy #BreakthroughIdea, jak i biznesowych: #StartupTime, #SpectacularGrowthCompany, #GoGlobal czy #BestselleresCreator – wszystkie zostały stworzone w idei internetowych hasztagów. Anglojęzyczna nazwa konkursu i poszczególnych kategorii ułatwia promocję marek za granicą, co nie jest bez znaczenia dla polskich marek, dla których eksport produktów jest strategicznym celem biznesowym. Zgłoszenia ocenia profesjonalne jury złożone z ekspertów zajmujących się zawodowo rynkiem kosmetycznym, oceną bezpieczeństwa produktów, regulacjami rynkowymi, marketingiem, social mediami i ekonomią.
– Rynek kosmetyczny w Polsce jest niezwykle twórczy i konkurencyjny, co też widzimy w naszym konkursie, w którym z edycji na edycję mamy coraz więcej niezwykle ciekawych zgłoszeń. Trzy kluczowe hasła, na których opiera się idea Love Cosmetics Awards to: #brand #emotions #quality. Bazując na tym przesłaniu, szukamy wyróżniających się produktów i firm, które wiedzą, jak budować markę, by była bliska współczesnym, niezwykle wymagającym konsumentom – mówi Lidia Lewandowska, redaktor naczelna branżowego portalu Wirtualne Kosmetyki, pomysłodawczyni i organizatorka konkursu.
Zobacz również
Love Cosmetics Awards pozwala nie tylko wyłaniać najlepsze produkty, czy promować szybko rozwijające się firmy kosmetyczne, to także doskonała okazja, by przekonać się, jak zmienia się rynek, jakie trendy nim aktualnie rządzą i które rozwiązania najlepiej przyjmują się w naszym kraju. Do minionych edycji, ponad 500 marek, zgłosiło blisko 2000 produktów kosmetycznych. Dotychczas najwięcej nagród otrzymały firmy takie jak Oceanic, Dr Irena Eris, Bielenda, Eveline Cosmetics, BasicLab i Yonelle.
Udział w konkursie, jak też prawo do posługiwania się zwycięskim znakiem Love Cosmetics Awards są bezpłatne. Nagrodą są kryształowe serca, co roku w innym kolorze, który komunikuje przesłanie związane z danym czasem.
– To serce ma również znaczenie dosłowne, nie tylko symboliczne – co roku w ramach Love Cosmetics Awards wspieramy bliskie naszym sercom fundacje, np. Fundację Piękniejsze Życie czy Polską Akcję Humanitarną, dzieląc się dobrem dalej – dodaje Lewandowska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są mailowo do 20 stycznia. Regulamin konkursu i wszystkie informacje dostępne na www.wirtualnekosmetyki.pl oraz www.lovecosmeticsawards.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozstrzygnięcie Love Cosmetics Awards 2023 nastąpi w czerwcu podczas finałowej gali wręczenia nagród.