Głównym elementem szeroko zakrojonych działań repozycjonujących WW są spoty z udziałem popularnych raperów: Hodak’a i Catchup’a. Artyści zastanawiają się nad tym, „co znaczy WW?” i wymyślają kolejne rozwinięcia akronimu: „Wielka Wanna, Weź Wyjdź, Wieża Weifla”. Za nową strategię komunikacji kultowej marki, platformę kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom.
– To wielka przyjemność i odpowiedzialność po 25 latach redefiniować postrzeganie tak ikonicznej marki, jak WW. Spoty z początku lat 90’ tych wpisały się na stałe w kanon polskiej reklamy i wyprzedzały swój czas. Niezwykłość tego projektu, tkwi w autentyczności. Zaufanie Klienta pozwoliło nam wejść na plan bez gotowego skryptu, wszystkie teksty użyte w spotach były tworzone na bieżąco przez raperów, co sprawia, że nasza komunikacja jest naturalna i dopasowana do grupy docelowej – komentuje Joanna Gerlee, creative director & partner w Digital Kingdom.
Zobacz również
– Dotarcie do młodego konsumenta jest kluczowym wyzwaniem strategicznym stojącym przed marką. Wierzymy, że nowa platforma kreatywna i długofalowo zaplanowane działania aktywacyjne obejmujące między innymi zaangażowanie konsumentów w tworzenie nowych rozwinięć akronimu pozwolą nam osiągnąć ten cel – komentuje Karolina Wróblewska, marketing manager E. Wedel
Kampania będzie prowadzona w digitalu i punktach sprzedaży. Agencja Digital Kingdom, odpowiedzialna za nową platformę kreatywną WW, została wybrana w drodze przetargu trwającego od lutego do kwietnia 2023. Produkcją spotów zajęła się Film Produkcja, za zakup mediów odpowiada Zenith, influencer marketing wspiera LiquidThread.
Działaniom komunikacyjnym towarzyszy redesign opakowań WW, który przygotowała agencja Well-rounded design.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing