Wystartowało głosowanie w plebiscycie AD WO/MAN 2022

Do 8 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród AD WO/MAN. To już jedenasta edycja tego konkursu.
O autorze
2 min czytania 2023-02-24

Kandydatów na short listy w każdej z pięciu kategorii wskazało prawie stuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu „Press”.

Od 20 do 24 lutego br. na profilu Press.pl i w social mediach laureaci poprzednich edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje. Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN 2022 (kolejność alfabetyczna).

Kategoria Agencje reklamowe:

  • Szymon Gutkowski – partner, DDB Warszawa
  • Hanna Jackowska – general manager, Leo Burnett
  • Magdalena Kozanowska – managing director, 180heartbeats Jung v Matt
  • Magdalena Morgun i Michał Krygier – client service director, co-founder i creative director co-founder, Punchline Agency
  • Jakub Sagan – creative director & co-founder, Feeders Agency

Kategoria Agencje mediowe:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Anna Bartoszewska – general manager, Zenith
  • Jacek Celiński – head of media & performance, Dentsu Polska
  • Magda Kolenkiewicz – general manager, Starcom
  • Anna Podskarbi – managing director, OMD Optimum Media
  • Rafał Wachnik – managing director, Value Media

Kategoria Agencje PR:

  • Tomasz Alberski – managing partner, Komunikacja Plus
  • Sebastian Hejnowski – CEO, SEC Newgate CEE
  • Sebastian Stępak – CEO, Central and Easters Europe, MSL
  • Alicja Wysocka-Świtała – managing partner & co-owner, Clue PR
  • Katarzyna Życińska – CEO, 38 Content Communication

Kategoria Studia produkcyjne:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Magda Betlejewska – co-owner, Moon Films
  • Marcin Dworucha – managing director, producer & partner, F25 Production House
  • Maciej Maciantowicz – owner, Dynamo Film
  • Franciszek Rogala – co-owner, Graffiti Films
  • Adrian Włodarski – producer, member of the board, Watchout Studio

Kategoria Young:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki – junior account manager i PR/PA executive, SEC Newgate CEE
  • Damian Kitowski – creative director, VMLY&R
  • Anna Nowak – creative group head (Technology), Dentsu Creative
  • Maria Surzycka – head of video production & creative producer, Shootme
  • Olga Wójcicka – consumer insight manager, MediaHub Poland

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz piąty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. To wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.

Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali, 30 marca w Warszawie.

Organizator: Press
Mecenas konkursu: Holding WPP w Polsce
Partnerzy kategorii Agencje mediowe: AMS, Burda Media Polska
Partner kategorii Studia produkcyjne: Skoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PSMM Monitoring&More
Partner kategorii AD Marketer Roku: Dentsu
Partnerzy gali: British American Tobacco, Centrum Kreatywności Targowa, Studio Cocosound, Heaven Postproduction Studio
Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer+, Marketing przy kawie