Wystartowały dwie nowe odsłony kampanii „Orange Zbliża”

W ramach formatu komunikacji „Orange Challenge” operator zaprasza do wzięcia udziału w nowych wyzwaniach, promujących nowoczesne smartfony w supercenach i modem Funbox 6.
O autorze
1 min czytania 2021-02-04

W odsłonie kampanii dotyczącej oferty MV, promujemy supersmartfony w Orange, które klienci Planów Mobilnych mogą upolować w supercenach. W 30-sekundowym spocie TV, Orange rzuca wyzwanie bohaterom, którzy udowadniają, że dzięki nowoczesnym smartfonom z oferty Orange każdy może dzielić się ze światem swoim hobby i inspirować innych. Bohaterami spotu są znani z social mediów członkowie Ekipy Orange – Ula i Michał.

– W odsłonie kampanii promującej modem Funbox 6 w ofercie Orange Love, bohaterowie znani z Ekipy Orange proponują podpięcie po Wi-Fi wszystkich sprzętów na literę L. Okazuje się, że z Orange to możliwe – dzięki modemowi Funbox 6 z ultraszybkim Wi-Fi do 1 Gb/s można podłączyć nie tylko laptopy, ale także inne urządzenia – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, account director Leo Burnett Warszawa.

Na potrzeby kampanii agencja stworzyła dwa spoty – 30-sekundowy i 15-sekundowy. W tym drugim przypadku w reklamie pojawia się także oferta smartfona Samsung Galaxy S20 FE 5G z Wi-Fi 6 dostępnego w supercenie z pakietem Orange Love Extra. Kreacje telewizyjne będą emitowane w kanałach należących do stacji TVN i Polsat.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii odpowiadają Leo Burnett, studio filmowe M5, studio produkcyjne Orka oraz Lunapark. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek. Podczas tej współpracy powstały trzy spoty – dwa promujące ofertę mobilną i jeden, ze skrótem, modem Funbox 6.

Słuchaj podcastu NowyMarketing