Wystartowały Ekomersy 2014 – zachęcamy do głosowania

InPost, PayU, Shoplo i Answear.com to jedne z firm, które zdobyły uznanie branży internetowej otrzymując Ekomersa w 2013 roku. Kto w tym roku ma największe szansę na to wyróżnienie?
O autorze
1 min czytania 2014-09-02

W tegorocznej edycji nadesłanych zostało blisko 160 zgłoszeń w 9 kategoriach konkursowych. Spośród nich wybranych zostało ponad 120 firm / rozwiązań, które spełniły wszystkie kryteria formalne konkursu. Od początku września (1.09) Internauci mogą głosować na najlepszy ich zdaniem produkt lub usługę w dostępnych kategoriach:

  • Produkt / usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów
  • Najlepsza agencja oferująca usługi wdrożeniowe i integracyjne
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami
  • Najlepsza platforma sklepowa
  • Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie
  • Najlepsze rozwiązanie płatnicze
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu
  • Innowacja roku
  • Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce

Wszystkie nominowane firmy zobaczyć można na stronie i dowiedzieć się więcej o prezentowanych rozwiązaniach, realizacjach projektów (case study), wprowadzonych innowacjach oraz dokonaniach kandydatów na przestrzeni ostatniego roku. Internauci swoje głosy mogą oddać do 21 września – wtedy też ogłoszonych zostanie zostanie 10 najlepszych firm w danej kategorii.

Finałowa “10-tka” poddana zostanie rygorystycznej ocenie Rady Ekomersów. W jej skład w tym roku wchodzą finaliści programu Profesjonalista w eHandlu (ehandel.edu.pl) oraz osoby znane z zaangażowania w internetową społeczność. W skład jurorów wchodzą m.in. przedstawiciele największych sklepów internetowych m.in. Marek Muszak (Komputronik.pl), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Wojciech Tomaszewski (Answear.com), Filip Biesek (Oponeo.pl), przedstawiciele mediów branżowych m.in. Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), blogerzy m.in. Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Michał Górecki (michal-gorecki.pl) przedstawiciele organizacji branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska). To oni, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, mają ostateczny wpływ na to do kogo trafi w tym roku statuetki.

Tegoroczne wyróżnienia przyznane zostaną najlepszym firmom podczas oficjalnej Gali na Stadionie Narodowym w Warszawie w trakcie Wieczoru Branżowego po  VII Targach eHandlu (22.10.2014), dzień przed I Kongresem eHandlu. Osoby zainteresowane poznaniem branży i przeżyciem emocji związanych z wręczeniem wyróżnień będą mogły zakupić bilety na stronie konkursu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat zasad przyznawania nagród oraz listę ubiegłorocznych laureatów znaleźć można na stronie konkursu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się