Wystawa Must See odbędzie się nocą

Wystawa MUST SEE to must have dla poszukujących oryginalności, świeżego podejścia i talentów. W tym roku prace młodych artystów będzie można oglądać od 21.08.2020 w 3 lokalizacjach równolegle: na Nocnym Markecie i w Lunaparku nad Wisłą (do końca sierpnia) oraz w Warmucie (do końca września).
O autorze
1 min czytania 2020-08-13

MUST SEE to wydarzenie od dwóch lat nierozłączne z przeglądem See&Say, którego 7. edycja zgromadziła prace młodych twórców w ramach 14 kategorii, m.in.: ilustracja, fotografia, product design, creative technology, gra, audio, wideo czy moda.

W 3 lokalizacjach zostanie zaprezentowanych ponad 100 projektów. Większość będzie wyświetlana na ekranach, jednak 42 prace wyróżnione przez ekspertów zostaną wydrukowane, bądź zaprezentowane w formie eksponatu. W gronie ekspertów przyznających wyróżnienia znaleźli się, m.in.: fotografowie Jacek Poremba i Mikołaj Komar, ilustratorki Aleksandra Stefaniak KMAG, Ola Niepsuj, Beata Śliwińska – „Barrakuz”, a także Staszek Trzciński z STX Music Solutions, reżyser i designer Sebastian Pańczyk i inni.

– Wielu utalentowanych młodych ludzi, którzy zgłosili się w tym roku do See&Say, zaskoczyło nas swoją dojrzałością. Niejednokrotnie mieliśmy wrażenie, że rozmawiamy z twórcami doświadczonymi i już ukształtowanymi. Dla nas ten wielowymiarowy projekt niezaprzeczalnie odgrywa ogromną rolę dla rozwoju branży kreatywnej, łącząc w sobie elementy akademii, wykładów, pokazów, targów pracy i w końcu wystawy – podkreślił Wojciech Dagiel pomysłodawca inicjatywy See&Say oraz wystawy Must See, co-founder / creative director, LVOV.

Od środy 12.08.2020r. w Lunaparku nad Wisłą będzie można oglądać instalację zapowiadającą wystawę Must See. Jej autorką jest Magdalena Radziszewska, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi i stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Podwieszone na gałęziach drzew meduzy, poruszające się niezależnie od siebie, mają dać obserwatorom poczucie, iż zaglądają w głąb oceanu. Dzieło powstało w ramach VI edycji Light Move Festival w Łodzi. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prace będzie można oglądać w godzinach otwarcia lokalizacji:

Szczegółowy repertuar wystaw będzie dostępny wkrótce na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się