MUST SEE to wydarzenie od dwóch lat nierozłączne z przeglądem See&Say, którego 7. edycja zgromadziła prace młodych twórców w ramach 14 kategorii, m.in.: ilustracja, fotografia, product design, creative technology, gra, audio, wideo czy moda.
W 3 lokalizacjach zostanie zaprezentowanych ponad 100 projektów. Większość będzie wyświetlana na ekranach, jednak 42 prace wyróżnione przez ekspertów zostaną wydrukowane, bądź zaprezentowane w formie eksponatu. W gronie ekspertów przyznających wyróżnienia znaleźli się, m.in.: fotografowie Jacek Poremba i Mikołaj Komar, ilustratorki Aleksandra Stefaniak KMAG, Ola Niepsuj, Beata Śliwińska – „Barrakuz”, a także Staszek Trzciński z STX Music Solutions, reżyser i designer Sebastian Pańczyk i inni.
Zobacz również
– Wielu utalentowanych młodych ludzi, którzy zgłosili się w tym roku do See&Say, zaskoczyło nas swoją dojrzałością. Niejednokrotnie mieliśmy wrażenie, że rozmawiamy z twórcami doświadczonymi i już ukształtowanymi. Dla nas ten wielowymiarowy projekt niezaprzeczalnie odgrywa ogromną rolę dla rozwoju branży kreatywnej, łącząc w sobie elementy akademii, wykładów, pokazów, targów pracy i w końcu wystawy – podkreślił Wojciech Dagiel pomysłodawca inicjatywy See&Say oraz wystawy Must See, co-founder / creative director, LVOV.
Od środy 12.08.2020r. w Lunaparku nad Wisłą będzie można oglądać instalację zapowiadającą wystawę Must See. Jej autorką jest Magdalena Radziszewska, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi i stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Podwieszone na gałęziach drzew meduzy, poruszające się niezależnie od siebie, mają dać obserwatorom poczucie, iż zaglądają w głąb oceanu. Dzieło powstało w ramach VI edycji Light Move Festival w Łodzi.
Prace będzie można oglądać w godzinach otwarcia lokalizacji:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Warmut – od godzin 16:00 (w niedzielę od 12:00) do późnych godzin nocnych. Szczegóły: https://www.facebook.com/WARMUTmarszalkowska/ Wystawa trwa do końca września.
- Nocny Market – od godzin popołudniowych, 16:00 / 17:00 do późnych godzin nocnych. Szczegóły: https://www.facebook.com/nocnymarket/. Wystawa trwa do końca sierpnia.
- Lunapark nad Wisłą – czwartek i piątek od godz. 18:00, w weekend od 14:00 do późnych godzin nocnych. Szczegóły: https://www.facebook.com/lunaparknadwisla/ Wystawa trwa do końca sierpnia.
Szczegółowy repertuar wystaw będzie dostępny wkrótce na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing