Na początku listopada organizatorzy akcji zaskoczyli przechodniów proponując im pewien zakład. Uczestnicy mieli możliwość wygrania od 50 do 200 zł, o ile wykonali pomyślnie test. Przypadkowi przechodnie mieli za zadanie rozkleić banknot, w ten sposób, aby nie uszkodzić go nawet w najmniejszym stopniu. Sęk w tym, że banknoty zostały sklejone plastrami firmy tesa, które znane są ze swoich silnych właściwości klejących. Brzmi jak zadanie nie do wykonania? Uczestnicy przekonali się, że niekoniecznie! Plastry tesa Powerstrips® są nie tylko mocne, ale i nieszkodliwe dla materiałów, do których zostały przyczepione. Zadanie okazało się o tyle trudne, że by rozkleić banknot, nie wystarczyło pociągnąć za oba jego końce. Uczestnicy musieli wykazać się niemałym sprytem, ale wszystkim się udało!
Materiał jest częścią kolejnej kampanii promocyjnej tesa Powerstrips®, która rozpoczęła się we wrześniu. Działania promocyjne obejmują telewizję, marketing rekomendacji oraz Internet. Głównym celem kampanii jest wzrost rozpoznawalności marki oraz promocja plastrów tesa Powerstrips® i ich właściwości.