Tegoroczny świąteczny spot banku Erste Group opiera się na haśle #believeinyourself i poruszy niejedno zatwardziałe serce.
W spocie przedstawiona została historia jeża, którego ostre kolce uniemożliwiają zabawę z rówieśnikami i przysparzają wiele trudności. Lecz wystarczył zaledwie jeden, drobny gest, by jego życie diametralnie się odmieniło.
Zobacz również
Kampania banku Erste Group jest prowadzona wyłącznie na Facebooku. Za realizację odpowiada agencja Jung von Matt/DONAU.
PS
Zachęcamy do sprawdzenia naszego przeglądu świątecznych kampanii 2018 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Świąteczne szaleństwo w Wielkiej Brytanii zaczyna się dużo wcześniej, niż pierwsza czekoladka w kalendarzach adwentowych. Listopad bowiem to nie tylko dopinanie guzików przed Black Friday czy sprzątanie po Halloween, ale także oczekiwanie na najnowsze reklamy świąteczne autorstwa największych sieci. Co sprawia, że brytyjskimi reklamami ekscytuje się cały, często nie tylko marketingowy, świat?