Wzruszająca historia jeżyka o sile drobnych gestów w świątecznym spocie Erste Group #believeinyourself

Wzruszająca historia jeżyka o sile drobnych gestów w świątecznym spocie Erste Group #believeinyourself
Świąteczna kampania Erste Group pokazuje, że nawet drobne gesty mogą diametralnie odmienić czyjeś życie.
O autorze
0 min czytania 2018-12-05

Tegoroczny świąteczny spot banku Erste Group opiera się na haśle #believeinyourself i poruszy niejedno zatwardziałe serce.

W spocie przedstawiona została historia jeża, którego ostre kolce uniemożliwiają zabawę z rówieśnikami i przysparzają wiele trudności. Lecz wystarczył zaledwie jeden, drobny gest, by jego życie diametralnie się odmieniło.

Kampania banku Erste Group jest prowadzona wyłącznie na Facebooku. Za realizację odpowiada agencja Jung von Matt/DONAU.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zachęcamy do sprawdzenia naszego przeglądu świątecznych kampanii 2018 roku.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Świąteczne szaleństwo w Wielkiej Brytanii zaczyna się dużo wcześniej, niż pierwsza czekoladka w kalendarzach adwentowych. Listopad bowiem to nie tylko dopinanie guzików przed Black Friday czy sprzątanie po Halloween, ale także oczekiwanie na najnowsze reklamy świąteczne autorstwa największych sieci. Co sprawia, że brytyjskimi reklamami ekscytuje się cały, często nie tylko marketingowy, świat?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się