Ważnym punktem programu było wręczenie semKRK awards. W kategorii „Najlepsza kampania SEO” pierwsze miejsce zajął x-kom, sieć sklepów z elektroniką użytkową.
semKRK #9 BIG – wydarzenie dla szerokiej publiczności
Ponad 500 uczestników, 14 prelekcji, prezentacje profesjonalnych narzędzi, licytacja charytatywna oraz semKRK awards. Dziewiąta edycja wydarzenia niewątpliwie okazała się sporym sukcesem. Co ważne, konferencja adresowana była nie tylko do specjalistów z zakresu SEO, SEM czy analityki internetowej. Podczas wystąpień poruszano różnorodne zagadnienia – od dokładnych analiz konkretnych przypadków po opisywanie ścieżki zakupowej klienta, a nawet próby przewidzenia wyzwań, z jakimi specjaliści będą mierzyć się w przyszłości.
Zobacz również
semKRK awards – jedyne nagrody branżowe w Polsce
Najważniejszym punktem programu było wręczenie nagród semKRK awards.
semKRK awards wymyśliliśmy, aby wypełnić lukę –brak lokalnych nagród branżowych. Agencje mogą walczyć w konkursie Google Premier Partners, European Search Awards i to w sumie tyle. Połączyliśmy dwie idee: możliwość wyróżnienia dobrych kampanii z faktem, że skoro jest sporo zgłoszeń, sędziowie specjaliści je oceniają to w efekcie mamy doskonały materiał do pokazania podczas konferencji. Dzięki temu nagroda nie jest tylko statuetką do postawienia w biurze, ale również szansą na zaprezentowanie swojej pracy przed – w przypadku tej edycji – 480 osobami, dla których to znów przykład dobrych praktyk i inspiracje – mówi Krzysztof Marzec, organizator semKRK.
x-kom najlepszy w kategorii „Najlepsza kampania SEO”
semKRK awards przyznano w 2 kategoriach „Najlepsza kampania AdWords” i „Najlepsza kampania SEO”. W tej drugiej zespół sędziowski, który tworzyli występujący na poprzednich edycjach semKRK specjaliści, przyznał pierwsze miejsce opracowanej przez x-kom kampanii „Ruch organiczny napędzany wydarzeniami – Connecting People”. Została ona wdrożona z okazji ponownego wejścia na polski rynek telefonów marki Nokia. Podjęte działania szczegółowo omówił na scenie Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wyjście z działaniami Real Time Marketing poza obszar Social Media pozwala uzyskać wiele wymiernych korzyści. Nam udało się przenieść tego typu działania w kanał SEO, między innymi w kampanii dla Nokii. Bardzo cieszymy się, że ciężka praca całego zespołu marketingu przynosi efekty, które doceniane są przez najlepszych specjalistów na rynku. Wyróżnienie cieszy i motywuje do dalszej, efektywnej i efektownej pracy – mówi Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom
Słuchaj podcastu NowyMarketing