Genzie to najnowszy projekt z inicjatywy Karola „Friza” Wiśniewskiego. Jego trzon stanowi grupa influencerów mieszkająca wspólnie w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten cel i w którym powstaną lifestyle’owe treści na platformy Youtube oraz Instagram. W skład kolektywu wchodzi szóstka twórców – dwójka uznanych influencerów, trzy osoby wyłonione w specjalnym show „Twoje 5 Minut”, emitowanym od września na platformie YouTube, oraz partner jednej z uczestniczek. Grupa będzie tworzyć content co do zasady w tzw. trybie daily – nowe filmy będą więc pojawiać się codziennie. Planowo cały projekt ma trwać 12 miesięcy.
W ramach współpracy na kanale YouTube będą pojawiać się materiały dedykowane marce x-kom, które – wraz z lokowaniem pasywnym oraz obecnością na instagramowych profilach twórców – mają dotrzeć do młodszej grupy odbiorców treści: generacji Z oraz Alfa. W domu influencerów powstanie także specjalna montażownia wyposażona w sprzęt dostarczony przez x-kom.
Zobacz również
Za koordynacje działań komercyjnych w projekcie odpowiada agencja GetHero.
x-kom to marka, która od czasu swoich narodzin wierzy w potęgę Internetu i social mediów. Ich kanały YouTube, Facebook, Instagram czy TikTok od lat są uznawane za jedne z najlepszych w branży. Z drugiej strony mamy natomiast projekt Friza – Genzie, który jest najgorętszym nowym kanałem w Polsce, angażującym miliony młodych widzów każdego miesiąca. Bardzo cieszymy się z tej współpracy, gdyż jest to naturalne połączenie nowoczesnej marki ze świeżym, bardzo popularnym formatem. x-kom za pomocą Genzie będzie mógł realizować strategię dotarcia do generacji Alpha/Z, a Genzie zyska szansę pokazania widzom rewolucyjnych pomysłów, które będą możliwe tylko w przypadku współpracy z takim partnerem. Efektem takiej mieszanki jest szczery, autentyczny przekaz, na czym korzystają obie strony – mówi Jan Kmiecik, sales manager GetHero.
Świat się bardzo szybko zmienia, a każde kolejne pokolenie czy też generacja mają inne potrzeby. My chcemy do tych młodych ludzi dotrzeć. Stąd nawiązanie współpracy z Genzie, którego uczestnicy praktycznie z dnia na dzień stali się idolami swojego pokolenia. Wierzymy w synergię kreatywności i doświadczenia. Ciekawy i pomysłowy content Genzie – wraz z naszą wiedzą o sprzęcie elektronicznym – dają gwarancję stworzenia treści poszukiwanych i pożądanych przez młodych ludzi – dodaje dyrektorka marketingu x-komu, Katarzyna Dyczek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing