Marka x-kom, sieć sklepów ze sprzętem komputerowym, smartfonami i technologicznymi gadżetami, obchodzi właśnie swoje 18. urodziny. Na tę właśnie okazję powstała kampania reklamowa, której głównym celem jest pokazanie w zabawny sposób, że pracownicy x-kom pomogą wszystkim swoim klientom, nawet w najbardziej nietypowych sprawach czy potrzebach.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja PZL, która stworzyła 3 spoty wideo do komunikacji w internecie (digital/social).
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Filmy wyprodukował dom produkcyjny F25, postprodukcją zajęło się Rio de Post, za udźwiękowienie odpowiada Studio Juice, a nad wszystkim czuwał reżyser Maciek Kowalczuk.