Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Kongresie Business Intelligence, który od dekady stanowi platformę wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami. Nasi Eksperci – ludzie biznesu i technologii, z doświadczeniem i pasją – połączą siły, aby pomóc Ci stworzyć oraz zrealizować strategię zmiany i rozwoju.
Podczas spotkania m.in.:
Zobacz również
- pokażemy, jak wykorzystać potencjał wywiadu biznesowego,
- nauczymy zarządzać tzw. długiem technologicznym, który stanowi realną barierę rozwoju
- podpowiemy, jakie możliwości stwarza integrated intelligence i jakie kompetencje warto
- uczulimy na szczególnie istotne kwestie bezpieczeństwa – dowiesz się, jak korzystać z rozwiązań, dzięki którym, możliwe jest wykrywanie w czasie rzeczywistym prób ataków hakerskich oraz przeciwdziałanie im,
- na przykładach pokażemy, dlaczego istotne jest, aby narzędzia BI nowej generacji charakteryzowały się nie tylko wysoką wydajnością, ale przede wszystkim elastycznością, która umożliwi ich dopasowanie do potrzeb firmy,
- przypomnimy o tym, że wdrożenie lub transformacja systemu BI jest rewolucją – trener zarządzania zmianą poprowadzi warsztaty, które wzmocnią Twoje kompetencje managerskie w tym zakresie,
- położymy nacisk na znaczenie monitorowania i analizy danych z Social Mediów a także wagę właściwego zarządzania relacjami z klientem przy wykorzystaniu rozwiązań CRM w umacnianiu silnej pozycji firmy w konkurencyjnym otoczeniu.
Wśród prelegentów m. in.:
- Szymon Mercik, Risk Managing Director, Bank Zachodni WBK
- Dr hab. Jerzy Surma, Pracownik naukowo-dydaktyczny Instytutu Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH oraz visiting profesor na University of Massachusetts Lowel
- Robert Tomaszewski, Wiceprezes Zarządu Motabi Sp. z o.o.
- Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24
- ppłk dr inż. Bartosz Jasiul, Kierownik Laboratorium Analiz Ataków Cybernetycznych w Wojskowym Instytucie Łączności
Jeżeli chcesz wyłonić porządek z chaosu bieżących trendów i wizji, zalewu danych i potencjalnych zagrożeń, dołącz do nas 16 i 17 marca. Więcej informacji znajdziesz na stronie.
Zaprojektujmy transformację!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing