X-lander to polska marka wózków dla dzieci i ich aktywnych rodziców. Słynie m.in. z kultowego modelu wózka X-Run, który przeznaczony jest dla biegaczy. Producent stawia na własne rozwiązania związane z bezpieczeństwem i wygodą użytkowania wózków. Jest laureatem licznych nagród w konkursach parentingowych oraz projektowania użytkowego.
Od lipca br. marka rozpoczęła współpracę z ContentHouse. Agencja opracowuje dla marki strategię komunikacji digital, będzie również nadzorować spójność komunikacji w sieci z kanałami offline’owymi. ContentHouse jest odpowiedzialny za rozwój portalu firmowego i obsługę działań redakcyjnych, na którym rodzice znajdą praktyczne informacje o wózkach. Agencja zajmie się też prowadzeniem działań w social media oraz koordynacją współpracy z influencerami.
Zobacz również
– Kompleksowa współpraca z marką X-lander pokazuje, że content marketing to obecnie kluczowy element strategii komunikacji, szczególnie w ujęciu "digitalowym" – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse i dodaje: – Wiodąca na rynku marka wózków dziecięcych musi wyróżniać się też wiodącym contentem. Nasze działania content marketingowe skupią się na komunikacji wizerunkowej oraz wsparciu sprzedaży i obsługi klienta X-lander.
Część projektu związana z portalem firmowym rozpoczęła się już w sierpniu.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]