Yieldbird optymalizuje powierzchnie reklamowe MailOnline

MailOnline, największy anglojęzyczny serwis prasowy, powierza optymalizację przychodów z reklamy programatycznej specjalistom z Polski. Yieldbird obsługuje ruch z 17 krajów Europy Środkowo-Wschodniej oraz 13 państw Ameryki Łacińskiej.
O autorze
1 min czytania 2016-09-30

MailOnline to internetowe wydanie dziennika “Daily Mail”. Miesięcznie odwiedza go 248 milionów unikalnych użytkowników z całego świata. 13,5 miliona pochodzi z krajów Europy Środkowo-Wschodniej i Ameryki Łacińskiej. MailOnline informuje czytelników o aktualnych wydarzeniach, dostarcza newsy z dziedziny show-businessu, polityki, zdrowia i artykuły podróżnicze. Łącznie, redakcje w Londynie, Nowym Jorku, Los Angeles i Sydney publikują każdego dnia ponad 1600 artykułów, 19 500 fotografii oraz 650 materiałów wideo. 

Jesteśmy dumni, że możemy optymalizować przychód z reklamy programatycznej dla tak wymagającego wydawcy, jakim jest MailOnline, osiągając przy tym bardzo wysoką skuteczność – mówi Marta Zielińska, Head of Business w zespole Yieldbird.

13,5 miliona unikalnych użytkowników odwiedzających co miesiąc serwis MailOnline sprawia, że Europa Środkowo-Wschodnia i Ameryka Łacińska to regiony dla nas ważne. Cieszymy się, że to właśnie dzięki współpracy z Yieldbird najważniejsi reklamodawcy z tych regionów mogą dotrzeć do zaangażowanych i wartościowych użytkowników serwisu MailOnline”– komentuje James Leaver, General Manager pionu International w MailOnline.  

Rynki, monetyzację których obsługuje Yieldbird:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Europa Środkowo-Wschodnia: Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Grecja, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Turcja, Ukraina, Węgry.

Ameryka Łacińska: Argentyna, Boliwia, Brazylia, Chile, Ekwador, Gujana, Kolumbia, Meksyk, Paragwaj, Peru, Surinam, Urugwaj, Wenezuela.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się