Do 18. edycji rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej zgłosiło się aż 300 spółek. Na podstawie wzrostu przychodów operacyjnych wytypowano 50 innowacyjnych przedsiębiorstw, które znalazły się w zestawieniu Deloitte „Technology Fast 50 Central Europe”, wśród nich – Yieldbird oraz 18 innych firm z Polski.
– Zaszczytem jest dla nas już samo znalezienie się wśród 50 najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej. Obecność w pierwszej połowie rankingu i siódma pozycja wśród polskich firm to nasz ogromny sukces – mówi Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający spółki Yieldbird.
Zobacz również
Yieldbird to spółka specjalizująca się w optymalizacji przychodów z reklamy programatycznej, działająca w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej. Firma konsekwentnie zwiększa skalę działalności i sprawnie dostosowuje się do zmieniających się warunków rynkowych, o czym świadczą jej stale rosnące przychody. W 2015 roku wzrosły aż o 138%, a w 2016 roku – o 99%. Na przestrzeni lat 2013-2016 (branych pod uwagę w rankingu Deloitte) przychody spółki wzrosły o 673%.
– Reklama programatyczna ewoluuje w ogromnym tempie, a my zmieniamy się wraz z nią. Wciąż rozwijamy nasze narzędzia i rozbudowujemy siatkę partnerów technologicznych tak, by dawać naszym klientom dostęp do najlepszych i najnowocześniejszych rozwiązań – zaznacza Bartłomiej Chmiel.
Średnia dynamika wzrostu przychodów firm, które znalazły się w tegorocznym zestawieniu wyniosła 1 127% (na przestrzeni lat 2013-2016). Średni wzrost przychodów polskich firm, które znalazły się w głównej części zestawienia wyniósł ponad 790%. Aby znaleźć się w rankingu spółka musiała osiągnąć wzrost co najmniej w wysokości 310,4%.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Ranking Deloitte „Technology Fast50 Central Europe” powstał po raz 18. Zgłosiły się do niego firmy z 11 krajów, a honorowy patronat nad wydarzeniem objęły m.in. Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Cyfryzacji i Ministerstwo Energii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji i cały ranking: www2.deloitte.com/fast50ce
– Zaszczytem jest dla nas już samo znalezienie się wśród 50 najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej. Obecność w pierwszej połowie rankingu i siódma pozycja wśród polskich firm to nasz ogromny sukces – mówi Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający spółki Yieldbird.
Yieldbird to spółka specjalizująca się w optymalizacji przychodów z reklamy programatycznej, działająca w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej. Firma konsekwentnie zwiększa skalę działalności i sprawnie dostosowuje się do zmieniających się warunków rynkowych, o czym świadczą jej stale rosnące przychody. W 2015 roku wzrosły aż o 138%, a w 2016 roku – o 99%. Na przestrzeni lat 2013-2016 (branych pod uwagę w rankingu Deloitte) przychody spółki wzrosły o 673%.
– Reklama programatyczna ewoluuje w ogromnym tempie, a my zmieniamy się wraz z nią. Wciąż rozwijamy nasze narzędzia i rozbudowujemy siatkę partnerów technologicznych tak, by dawać naszym klientom dostęp do najlepszych i najnowocześniejszych rozwiązań – zaznacza Bartłomiej Chmiel.
Średnia dynamika wzrostu przychodów firm, które znalazły się w tegorocznym zestawieniu wyniosła 1 127% (na przestrzeni lat 2013-2016). Średni wzrost przychodów polskich firm, które znalazły się w głównej części zestawienia wyniósł ponad 790%. Aby znaleźć się w rankingu spółka musiała osiągnąć wzrost co najmniej w wysokości 310,4%.
Ranking Deloitte „Technology Fast50 Central Europe” powstał po raz 18. Zgłosiły się do niego firmy z 11 krajów, a honorowy patronat nad wydarzeniem objęły m.in. Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Cyfryzacji i Ministerstwo Energii.
Więcej informacji i cały ranking: www2.deloitte.com/fast50ce