Nowym silniejszym YieldRiser kierują – Jakub Szczęsny, piastujący wcześniej w spółce stanowisko traffic director oraz Paweł Treściński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Obaj weszli również do zarządu spółki. Szczęsny jest odpowiedzialny za koordynowanie działań optymalizacyjnych oraz za wdrażanie i rozwój nowych technologii. Do zadań Treścińskiego należy natomiast business development, sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn YieldRiser.
W planach spółki na najbliższe miesiące wyraźnie akcentowana jest ekspansja zagraniczna, m.in. na rynek amerykański, kanadyjski i turecki.
Zobacz również
Celem YieldRiser jest zwiększanie przychodów z emisji reklam na stronach internetowych Wydawców. Połączenie jego obecnych możliwości z rozwiązaniem, jakie oferował do tej pory Adexon Programmatic, da nam istotną przewagę na rynku reklamy internetowej – mówi Paweł Treściński.
Jesteśmy przekonani, że połączenie dwóch spółek, a tym samym – technologii, doświadczenia, wiedzy – pozwoli nam osiągać jeszcze lepsze efekty przy optymalizowaniu powierzchni reklamowych – komentuje Jakub Szczęsny. Będziemy dążyli do tego, aby ta zmiana oznaczała dla Wydawców wzrost przychodów, działający na zasadzie efektu synergii, w którym 1+1=3 – dodaje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach