Zmierzyć dobro
Marka w ramach 1% inwestuje w odpowiedzialny produkt – nowoczesne ekologiczne opakowania, certyfikowane składniki; w prężnie rozwijającą się sieć stacji refill; w akcje charytatywne i społeczne, wsparcie finansowe oraz rzeczowe na rzecz fundacji; w promocję i komunikację wartości.
Ten 1% procent jest dla nas ważny. Zawierają się w nim nasze działania związane z wprowadzaniem ekologicznych rozwiązań wokół produktów, ale też kwoty i pomoc rzeczowa przeznaczana na działania społeczne i charytatywne. Po raz pierwszy policzyliśmy, ile przeznaczamy na inicjatywy z zakresu zrównoważonego rozwoju – w skali roku może to być nawet ponad pół miliona złotych – mówi Paweł Kosowicz, współwłaściciel marki.
Zobacz również
Firma YOPE deklaruje, że od powstania firmy jej działaniom przyświeca filozofia dobrego życia – dbanie o siebie, o bliskich, o dom, a przy tym o społeczność i o Planetę, na której żyjemy. Ta filozofię wyraża się nie tylko w naturalnych kosmetykach i ekologicznych środkach czystości YOPE ale też w licznych działaniach firmy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach