Nagrodą główną w każdej kategorii jest udział w międzynarodowych finałach konkursu Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions, który odbędzie się w czerwcu 2018 roku.
Young Creatives to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. To nie tylko szansa na udział w międzynarodowych finałach Cannes Lions czy Eurobest. To również okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego, samodzielnego zmierzenia się z prawdziwym briefem oraz bycia ocenionym i docenionym przez najlepszych z branży.
Zobacz również
Zasady Young Creatives Cannes są proste. W konkursie mogą startować osoby urodzone po 25 czerwca 1987 r. (nieukończone 31 lat). Wszystkie zakwalifikowane zespoły mają za zadanie przygotować pracę stanowiącą odpowiedź na brief przygotowany przez partnerów poszczególnych kategorii. Uczestnicy na wykonanie zadania mają 24 godziny. Wyjątek stanowi kategoria Film, oraz Clients, w których czas wykonania zadania wynosi 48 godzin.
Podobnie jak w poprzednich latach uczestnicy kategorii PRINT będą mieli za zadanie wykonanie layout’u reklamy drukowanej. W kategorii FILM zadaniem będzie stworzenie spotu do internetu. W przypadku kategorii MEDIA i PR będzie to propozycja strategii działań odpowiednio mediowych i PR-owych. Osoby biorące udział w kategorii DESIGN stworzą identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii DIGITAL będzie opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media. Z kolei młodzi marketerzy startujący w kategorii CLIENTS opracują brief kreatywny.
Prace zespołów oceniać będzie jury dedykowane każdej kategorii. Przedwodniczącą YC Design jest Agnieszka Koćmierowska, Creative Group Head z Ogilvy&Mather. Kategorią YC Digital zaopiekuje się Kuba Sagan, Dyrektor Kreatywny z agencji K2. Obradom w kategorii YC PR przewodniczyć będzie Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR. Prace młodych marketerów – YC Clients, oceniać będzie jury pod przewodnictwem Dawida Szczepaniaka, Dyrketora Kreatywnego agencji VML Poland. Przwodniczącym łączonego jury YC Print/ Film jest Martin Winther, Creative Director&Partner z 180heartbeats + JUNG V. MATT. Prace w kategorii Media oceniać będzie jury pod przewodnictwem Anny Gruszki, Chief Digital Officer z IPG Mediabrands.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Eliminacje odbędą się w okresie 16 lutego – 12 marca w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zgłoszenia można wysyłać do 1 lutego na adres: [email protected]
Więcej informacji na stronie.