Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Young Leosia, KęKę i Lotek po raz pierwszy na jednej scenie

Co łączy Young Leosię – debiutującą raperkę, dj-kę i głos młodego pokolenia, KęKego – tuza polskiego hip hopu z dorobkiem sześciu płyt oraz Lotka – jedną z najzabawniejszych postaci polskiej sceny stand upu? Uwaga spoiler – nie jest to nowy hit muzyczny, ale... gra planszowa Scrabble.
O autorze
1 min czytania 2021-09-30

Już od 29 września na kanale YouTube marki newonce można oglądać pierwszą odsłonę Nowej Bitwy Scrabble – projektu związanego z rebrandingiem kultowej gry planszowej, w którym różne osobowości związane ze światem rozrywki spotykają się na potyczkę słowną… i nie tylko. Standardowa rozgrywka została podkręcona zaskakującymi pytaniami i wyzwaniami. Zaproszenie do pierwszego odcinka, który poprowadziła dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka, przyjęli Sara „Young Leosia” Soduł, Piotr „KęKę” Siara i Łukasz „Lotek” Lodkowski.

Halb, pacaj i pitos – to tylko niektóre słowa, które pojawiły się na planszy Scrabble podczas niecodziennego spotkania, do którego doszło na deskach sceny Relax. Oglądając materiał, fani dowiedzą się także m.in. co KęKę kupił za pierwsze pieniądze z koncertów, czy Young Leosia kiedyś wyrośnie ze swojej ksywki i jaką choreografią Lotek zamierza podbić TikToka – a przede wszystkim, kto okazał się niezaprzeczalnym mistrzem słów.

Nowa Bitwa Scrabble to projekt, który słowami łączy ludzi z różnych środowisk. To właśnie dzięki wyrazom, które krzyżują się na planszy i tym, które padają przy stole, dajemy się poznać i pokazujemy, kim jesteśmy i jakie są nasze historie. W ten sposób marka chce po raz kolejny pokazać, że Scrabble to uniwersalna gra, która może być rozrywką dla każdego. Przy planszy spotykają się różne światy, a graczem może zostać każdy – niezależnie od wieku, wykształcenia czy znajomości niuansów językowych.

Za kreację i produkcję materiału odpowiada butik kreatywny Coollective, a za wideo, realizację nagrań i montaż: Lemon Sniff. Partnerem projektu jest firma Mattel, a komunikację wspiera newonce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj