Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Young&Rubicam wygrywa przetarg na obsługę marki TIGER

Grupa Maspex Wadowice rozstrzygnęła przetarg, który dotyczył strategii komunikacji 360 stopni dla marki TIGER. Przetarg wygrała Agencja Young & Rubicam.
O autorze
0 min czytania 2013-12-04

Tiger to najbardziej rozpoznawalna polska marka w kategorii napojów energetycznych. Badania wykazały, że na 100 Polaków, aż 70 ją zna (źródło: Omnibus, luty 2013). Do marki należy 17% rynku energetyków w Polsce (udziały wartościowe, w kategorii napojów energetycznych bez PL (MAT X 2013)). Tiger to także najpopularniejsza i najbardziej lubiana polska marka energetyków w Internecie – posiada największy fanpage na facebooku w kategorii z liczbą prawie 330 000 fanów.

Young & Rubicam Poland jest full-serwisową agencją reklamową świadczącą usługi w zakresie mediów tradycyjnych, digitalu oraz mobile i direct marketingu. Do jej głównych klientów należy: Danone, Nokia, Polkomtel (Plus), Tymbark (Maspex), Microsoft, Ford, Velvet oraz WIrtualna Polska).