YouTube Ads Leaderboard (styczeń 2019): Wyścigi samochodowe czy dbanie o urodę – co było hitem YouTube’a w styczniu?

W styczniowym rankingu zwyciężyło wideo Toyoty z Rajdowych Mistrzostw Świata. Drugie miejsce to spot Studia Tymbark, który ciekawie przedstawia to, jak pokazujemy swoje życie na Instagramie. Do zestawienia trafiły też aż dwa filmy Urodomaniaczek by Hebe, z których jeden zamyka podium.
O autorze
1 min czytania 2019-02-12

Zwycięzca styczniowego zestawienia wygrał także mistrzostwa WRC. W filmie Yaris WRC: Mistrzostwo Świata w kategorii producentów możemy zobaczyć, w jakim stylu zespół TOYOTA GAZOO Racing zdobył pierwsze miejsce w najcięższej rajdowej rywalizacji świata.

Film Studia Tymbark, który zajął drugą pozycję, Instagram vs rzeczywistość (gość: Julia Kostera), porusza zagadnienie ważne dla młodzieży. Jaś Dąbrowski, Zuzia Borucka oraz Julia Kostera pokazują w nim, że wizerunek kreowany w mediach społecznościowych często znacznie odbiega od rzeczywistości.

Na podium znalazło się także wideo Urodomaniaczek by Hebe, Nasze sprawdzone tricki urodowe. Justyna z Kasią zaprosiły do udziału w odcinku jedną z najbardziej znanych youtuberek zajmujących się tematyką urody, Agnieszkę Grzelak, i wspólnie zaprezentowały swoje ulubione triki dotyczące makijażu.

Czwartą pozycję zajęła Kuchnia Lidla z reklamą BUŁECZKI BAO Z KACZKĄ  | Karol Okrasa & Kuchnia Lidla. Karol Okrasa, poza zaprezentowaniem przepisu, uzmysławia nam także, że bułeczki bao to nic innego jak polskie, tradycyjne: kluchy na łachu, pyzy, parzuchy czy buchty drożdżowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do styczniowego zestawienia trafił także kolejny film Urodomaniaczek, Zimowa pielęgnacja skóry. Z reklamy dowiadujemy się jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja skóry zimą i jakie kosmetyki w tym celu wybrać.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube’a i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTubie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się