TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

YouTube Works Awards 2022 przyznane: Grand Prix dla kampanii „Jestem kobietą” marki YES

Poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Grand Prix zdobyła kampania „Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło także kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex.
O autorze
1 min czytania 2022-11-24

YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłania najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube. W tym roku można było zgłaszać projekty wyświetlane na platformie od lipca 2021 do czerwca 2022 roku.

Do tegorocznej polskiej edycji konkursu zgłoszonych zostało 119 kampanii, a jury, złożone z 27 ekspertów i ekspertek branży marketingowej, nagrodziło najbardziej kreatywne i efektywne w 7 kategoriach.

Oto pełna lista laureatów:

Multiscreen Excellence

Gang Swojaków Biedronki – kampania Jeronimo Martins Polska SA
Agencje/ podmioty współpracujące: GroupM, Wavemaker

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Compelling Storytelling

Robin Hood – kampania Storytel
Agencje/ podmioty współpracujące: Don’t Panic Production

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Art & Culture

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mastercard Music – kampania Mastercard
Agencje/ podmioty współpracujące: McCANN Poland

Ingenious Insight

Jestem kobietą – kampania YES
Agencje/ podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v MATT

Action Driver

Poszukiwacze zaginionych płatków – kampania Grupy Maspex Sp. z o.o.
Agencje/ podmioty współpracujące: Dziadek do orzechów

The Underdog

W tej kategorii jury zdecydowało nie wyłonić zwycięzcy.

Force for Good

Jestem kobietą – kampania YES
Agencje/ podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v MATT

Grand Prix YouTube Works Awards 2022 zdobyła kampania „Jestem kobietą” marki YES. Zdaniem jury to właśnie ta kampania nie tylko najbardziej kreatywnie i efektywnie wykorzystała YouTube, aby zrealizować cele biznesowe, ale także wskazała nowe ścieżki i trendy w komunikacji.

Druga polska edycja YouTube Works Awards to pięć wyróżniających się kampanii wybranych przez jury ze 119 zgłoszeń, które dotyczyły różnych dziedzin, np. finansów i inwestycji, handlu detalicznego, e-commerce, technologii i innowacji. Cieszy nas, że co trzecie zgłoszenie, także dzięki nowym kategoriom, pochodziło od małych i średnich firm. W kwestii wykorzystanych narzędzi szczególnie popularne były formaty TrueView In-Stream oraz bumpery reklamowe. Mamy nadzieję na jeszcze więcej efektywnych i kreatywnych kampanii w następnym roku. Tym samym chcemy, aby konkurs i nagrodzone kampanie były inspiracją dla marek i twórców, w jaki sposób można wykorzystać YouTube w swoich działaniach, aby zainteresować i zaangażować odbiorców oraz osiągnąć założone cele biznesowe – podsumowuje Iwona Piwek, head of sales, YouTube.

YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 państwach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii i Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.