YouTube Works – przedłużenie zgłoszeń do 19 września

Organizatorzy Youtube Works Awards przedłużają termin zgłoszeń do pierwszej polskiej edycji konkursu do północy19 września 2021 r.
O autorze
0 min czytania 2021-09-16

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem – wyłoni on najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. Do udziału zaproszone są agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerzy i niezależni twórcy, w tym youtuberzy. 

Udział w konkursie jest bezpłatny, a prosty formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie konkursu: https://yt.be/workspl

PS
Zgłoszenia do pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards ruszyły 15 lipca.

PS
Jurorzy YouTube Works Awards zachęcają do zgłoszeń w serii filmów kreatywnych

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj