YouTube wprowadza nowe reklamy, których nie da się pominąć

YouTube wprowadza nowe reklamy, których nie da się pominąć
Prawdopodobnie już w tym miesiącu reklamodawcy będą mogli skorzystać z nowej opcji reklamowej od Youtube'a - 6-sekundowej reklamy video, której nie da się wyłączyć.
O autorze
0 min czytania 2016-05-05

YouTube wprowadza nowy format reklamowy. Najprawdopodobniej jeszcze w maju reklamodawcy będą mogli skorzystać z 6-sekundowych reklam, których użytkownik nie będzie mógł wyłączyć. Reklamy będą odtwarzane na urządzeniach mobilnych. Tutaj mała próbka, jak to może wyglądać: 

6-sekundowy format reklamy jest tylko jedną z opcji. Nie wyprze pozostałych, dostępnych dotąd form reklamowych. 

Pomysł YouTube’a to z pewnością kolejne wyzwanie dla reklamodawców. Będą mieli tylko 6 sekund, żeby zachęcić użytkowników do skorzystania ze swoich usług. Oby dobrze z nich skorzystali. 6 sekund to wystarczająco dużo czasu, żeby na stałe zrazić odbiorców nieumiejętnym i nieprzemyślanym komunikatem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj