Youtuber Dem3000 w zwariowanych rozmowach z Grzegorzem Krychowiakiem i innymi celebrytami w nowej kampanii Samsunga

Samsung Electronics Polska przygotował nową odsłonę kampanii promującej Smart TV. Tym razem w materiałach wideo zobaczymy Grzegorza Krychowiaka oraz aktorów – Jarosława Boberka i Adama Woronowicza. Celem kampanii jest zwiększenie wiedzy na temat Samsung Smart TV i treści, jakie są dostępne...
O autorze
1 min czytania 2017-01-31

…w ramach tej usługi.

W celu przybliżenia możliwości i sposobu działania Samsung Smart TV, bohaterowie trzech materiałów wideo wcielają się w rolę gości programu kulturalnego pt. „Studio konesera”, którego gospodarzem jest znany youtuber Jakub Dębski (Dem3000). W wywiadach z Grzegorzem Krychowiakiem, Jarosławem Boberkiem i Adamem Woronowiczem prowadzący, w niecodziennej formie, prezentuje bogate zasoby filmowe Samsung Smart TV oraz szybkość działania tej usługi. Stara się także dowiedzieć więcej na temat gustów – nie tylko filmowych – zaproszonych do studia gości.

Rozmowy utrzymane są w zabawnej i intrygującej konwencji programu o kulturze, gdzie pierwsze skrzypce gra prowadzący, który wprawia swoich gości w zakłopotanie i niepokój. W każdym z docinków, przy okazji wywiadu, prezentowane są inne funkcjonalności Smart TV.

W ramach kampanii, która startuje 30 stycznia br. w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Twitter) wyemitowane zostaną trzy materiały wideo. Za kreację kampanii oraz wdrożenie strategii w social mediach odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajęła się agencja Starcom, a działania Public Relations koordynuje dfusion communication.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie odcinki „Klubu konesera” już teraz można obejrzeć online:



Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się