…w ramach tej usługi.
W celu przybliżenia możliwości i sposobu działania Samsung Smart TV, bohaterowie trzech materiałów wideo wcielają się w rolę gości programu kulturalnego pt. „Studio konesera”, którego gospodarzem jest znany youtuber Jakub Dębski (Dem3000). W wywiadach z Grzegorzem Krychowiakiem, Jarosławem Boberkiem i Adamem Woronowiczem prowadzący, w niecodziennej formie, prezentuje bogate zasoby filmowe Samsung Smart TV oraz szybkość działania tej usługi. Stara się także dowiedzieć więcej na temat gustów – nie tylko filmowych – zaproszonych do studia gości.
Zobacz również
Rozmowy utrzymane są w zabawnej i intrygującej konwencji programu o kulturze, gdzie pierwsze skrzypce gra prowadzący, który wprawia swoich gości w zakłopotanie i niepokój. W każdym z docinków, przy okazji wywiadu, prezentowane są inne funkcjonalności Smart TV.
W ramach kampanii, która startuje 30 stycznia br. w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Twitter) wyemitowane zostaną trzy materiały wideo. Za kreację kampanii oraz wdrożenie strategii w social mediach odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajęła się agencja Starcom, a działania Public Relations koordynuje dfusion communication.
Wszystkie odcinki „Klubu konesera” już teraz można obejrzeć online:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing