Pierwsza z nowych funkcji dotyczy przedłużenia czasu odbioru paczki za pomocą aplikacji InPost Mobile. Dotychczas wydłużenie terminu było możliwe poprzez SMS Premium.
– Wygoda naszych klientów jest naszym priorytetem, dlatego nieustannie wprowadzamy ulepszenia i nowe funkcje do InPost Mobile. Opcja przedłużenia odbioru paczki bezpośrednio z poziomu aplikacji pozwala na jeszcze większą kontrolę nad swoimi przesyłkami. Współpraca z GetHero, a co za tym idzie ze znanymi i rozpoznawalnymi influencerami, daje niezwykłą możliwość dotarcia do obecnych klientów InPost, a także potencjalnie przyszłych użytkowników aplikacji – mówi Maja Skornowicz, senior brand manager InPost.
Zobacz również
W promocję pierwszej, nowej funkcji został zaangażowany reZigiusz, czyli Youtuber z przeszło 4 milionami subskrybentów. reZigiusz wystąpi w materiale vlogowym na kanale marki, nawiązującym do viralowego filmiku Jarosława Juszkiewicza, czyli lektora znanego z polskiej wersji Google Maps.
– Współpraca z InPostem to zawsze kreatywny i aktywny czas, dlatego cieszymy się, że kolejny raz możemy współpracować przy tak innowacyjnym i ciekawym przedsięwzięciu, jakim są Paczkomaty. Tym razem postawiliśmy na wykorzystaniu wizerunku i rozpoznawalności influencerów do kampanii na kanałach marki, a nie jak dotychczas wyłącznie na social media ambasadorów. Celem takiego zabiegu jest dotarcie z komunikatem również do grup, które na co dzień nie są obserwatorami wybranych przez nas twórców – powiedziała Agata Węckowska, team lead, senior project manager w GetHero.
W promocję nowych funkcji została zaangażowana specjalizująca się w influencer marketingu agencja GetHero. Jej zadaniem był dobór influencerów do kampanii oraz produkcja materiałów wideo.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing