Celem kampanii jest wyłonienie najbardziej kreatywnych widzów, którzy poprzez swoje video pokażą, jak według nich wygląda życie bez limitu.
Kampania, realizowana na kanałach youtuberów oraz na kanale marki Virgin Mobile, będzie trwała do 15 czerwca. Obecnie rozpoczął się pierwszy etap akcji, w którym twórcy rozrywkowi oraz gamingowi poprzez dedykowane odcinki zachęcają do wzięcia udziału w konkursie i nadsyłania swoich produkcji:
Zobacz również
Materiał Drollercastera, JDabrowsky i Kaiko
Materiał MaturaToBzdura.TV
Do 7 czerwca zainteresowani widzowie mogą przesyłać swoje video na adres [email protected]. Z nadesłanych materiałów organizatorzy konkursu wyselekcjonują najbardziej kreatywne produkcje, które następnie zostaną opublikowane na kanale Virgin Mobile. W ostatnim etapie konkursu, od 7 do 14 czerwca, widzowie zadecydują, który z uczestników zdobędzie główną nagrodę, czyli możliwość nagrania video wspólnie z jednym z wybranych youtuberów, będących ambasadorami kampanii #bezlimitu. Zwycięski materiał zostanie opublikowany na kanale Virgin Mobile.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zostałem ambasadorem kampanii #bezlimitu, ponieważ bardzo cenię w ludziach spontaniczność, odwagę oraz wewnętrzny luz. Właśnie takich ludzi szukamy i liczymy na wiele kreatywnych produkcji. – wyjaśnia Ravgor, prankowiec.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nasza akcja #bezlimitu na Youtube ma być przede wszystkim świetną zabawą, która rozbudzi kreatywność i spontaniczność w internautach. Zależało nam na tym, aby koncepcja kampanii była jak najbardziej zbliżona do charakteru Virgin Mobile, dlatego też zdecydowaliśmy się współpracę z youtuberami związanymi z rozrywką oraz gamingiem. – tłumaczy Kinga Brzezińska, Virgin Mobile. Hasło akcji #bezlimitu ma promować ofertę sieci: rozmowy, SMSy, internet bez limitu i bez umowy za 29 zł.
Kanał Virgin Mobile na Youtube