Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

YouTuberzy Blowek i Cyprian w nowej kampanii Nerf od TalentMedia

W najnowszej kampanii marki Nerf należącej do Hasbro zobaczymy jedną z największych gwiazd polskiego YouTube – Blowka oraz coraz bardziej zyskującego na popularności Cypriana.
O autorze
1 min czytania 2016-05-24

Celem kampanii jest poszerzenie świadomości marki oraz pokazanie, że wyrzutnie Nerf to sportowe emocje, które mogą być zdrową alternatywą dla gier komputerowych.

Dla chłopców w wieku 6-12 lat YouTube jest jedną z najczęściej odwiedzanych destynacji w Internecie, dlatego do najnowszej kampanii promocyjnej zostali wybrani najlepiej dopasowani do grupy celowej Twórcy najchętniej oglądani na tej platformie.

17 maja ukazał się na kanale Blowka (1,8 mln subskrybentów) pierwszy film przygotowany we współpracy z marką pt. Nerf Bitwa. W ciągu zaledwie 15 godzin film zanotował prawie 240 tyś wyświetleń, 37 tyś tzw. łapek w górę oraz 5 tyś komentarzy.

Bitwa w której Blowek oraz Cyprian stawili czoło zespołowi zebranemu przez również bardzo popularnego YouTubera – Vojtaza rozegrała się w Hangarze 646.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Świetna zabawa jak towarzyszy wyrzutniom Nerf została pokazana w bardzo spektakularny i emocjonujący sposób dopasowany do grupy celowej.

Kolejne filmy z serii będą ukazywać się na kanałach obu Twórców w kilkutygodniowych odstępach. W dalszej części kampanii gwiazdy YouTube będą zachęcać swoich widzów do wzięcie udziału w wakacyjnych eventach Nerf, które marka przygotowuje we współpracy z jedną z dziecięcych stacji TV.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas eventów każdy chłopiec będzie mógł poczuć emocje związane z zabawą wyrzutniami Nerf oraz spotkać swoich ulubionych YouTuberów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Strategia komunikacji na YouTube: TalentMedia
Kreacja i produkcja kontentu: TalentMedia
Prowadzący kampanię w imieniu Hasbro: Katarzyna Gębicka, Aleksandra Dąbrowska