Podczas MeetUp 2018 w krakowskiej Tauron Arenie będzie można spotkać blisko 100 najbardziej wpływowych twórców internetowych. Poprzednia edycja zgromadziła niemal 20 tysięcy osób — w tym roku organizatorzy zamierzają pobić ten rekord. Impreza oprócz umożliwienia spędzenia czasu w obecności influencerów jest doskonałą szansą do poznania twórczości internetowej od zaplecza biznesowego oraz zrozumienia fenomenu tej branży. Tak duża ilość twórców zgromadzonych w jednym miejscu umożliwia spojrzenia na branżę polskiego YouTube’a z wielu stron, dając tym samym możliwość poznania perspektyw rozwoju na wielu płaszczyznach takich jak gaming, lifestyle, beauty i wiele innych.
Wśród twórców wystąpią jedne z najbardziej wpływowych twarzy rodzimej sceny YouTube, a jednocześnie ambasadorzy MeetUp® – Rezigiusz, Izak oraz Friz. Ich kanały subskrybuje łącznie 6,5 miliona widzów. Poza nimi na krakowskim evencie obecność potwierdziło wielu znanych twórców wideo, między innymi: Multi, Wojan, Miłośnicy 4 Kółek, Lachu, Poszukiwacz, Ponki.
Zobacz również
Na imprezie pojawią się również TikTokerzy (dawniej Muserzy), czyli twórcy korzystający z aplikacji TikTok (dawniej Musical.ly), która stała się w ostatnich latach istnym fenomenem wśród nastolatków. Wśród twórców na MeetUp będą największe gwiazdy, takie jak Dominik Rupiński, Kinga Sawczuk (Kompleksiara) oraz Julia Kostera.
Oprócz samej możliwości spotkania i rozmów z youtuberami, w trakcie trwania imprezy obecne będą jak co roku specjalne stoiska partnerów. Sponsorzy współpracujący z największymi gwiazdami internetu przygotowali liczne atrakcje, z których będą mogli korzystać uczestników eventu.
Miasto Kraków kolejny raz zostało głównym partnerem i współorganizatorem MeetUp. Podobnie jak rok wcześniej współpraca ta zaowocowała powstaniem filmów promujących miasto i samo wydarzenie, stworzonych przez jednych z największych polskich youtuberów – Izaka, Rezigiusza i Friza. Materiały w ciągu pierwszych kilku dni od publikacji zostały wyświetlone w sumie ponad miliony razy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wejście na imprezę jest bezpłatne. Organizatorzy udostępniają jednak możliwość zakupu limitowanych biletów, które dają gwarancję ominięcia kolejek, wcześniejszego wejścia na wydarzenie oraz dostępu do specjalnych stref premium.
Organizatorem MeetUp 2018 jest agencja kreatywna GetHero, a współorganizatorem jest Miasto Kraków. Partnerami wydarzenia zostały również marki Garnier, Coca-Cola, Monte Snack, Starlink i Wawel oraz Województwo Małopolskie.