Za realizację kampanii w Polsce odpowiadały agencje Cape Morris, Wavemaker oraz Enyo. Partnerem strategicznym została organizacja NGO – SEXEDPL.
W ramach kampanii odbyła się konferencja prasowa dla dziennikarzy, podczas której przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez grupę Socjolożki.pl. Działania kampanijne objęły również digital, OOH, a także współpracę z influencerami. Kampania pojawiła się także w Top Model, a w przyszłości temat zostanie poruszony również w programie śniadaniowym Dzień Dobry TVN. Dodatkowo YSL Beauty wraz z fundacją SEXEDPL wprowadzi program edukacyjny na wybranych polskich uczelniach.
Zobacz również
W ramach akcji „Miłość to nie przemoc” Yves Saint Laurent Beauty podjęło współpracę merytoryczną z organizacją non-profit SEXEDPL. Fundacja pomaga marce w prowadzeniu edukacji, oferując swoją ekspercką wiedzę oraz znajomość działań komunikacyjnych. Ważnym aspektem partnerstwa jest możliwość udzielania praktycznego wsparcia dzięki Antyprzemocowej Linii Pomocy, wspieranej przez YSL Beauty.
– Fundacja SEXEDPL oferuje swoją ekspertyzę w zakresie edukacji, dostarczając niezbędnej wiedzy oraz wsparcia komunikacyjnego. Jesteśmy dumni z możliwości wsparcia Antyprzemocowej Linii Pomocy i z przyczynienia się do realnego wsparcia ofiar przemocy – mówi Krzysztof Bożek, Brand Business Director YSL Beauty.
Daria Zawiałow, lokalna ambasadorka marki YSL Beauty, również zaangażowała się w udział w kampanii, podkreślając wagę jej tematyki i jej społeczne znaczenie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za strategię działań na rynku polskim, adaptację oraz launch kampanii wraz z zorganizowaniem konferencji prasowej odpowiada agencja Cape Morris. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker. Wsparcie PR-owe oraz koordynację działań z influencerami zapewnia agencja Enyo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing