Z dachu hotelu na ulice przedwojennej Warszawy – AccorHotels i Contented by They.pl zaprosili blogerów na niezwykły spacer po stolicy

„Historia hotelami pisana” to kolejna inicjatywa zorganizowana przez Contented by They.pl dla firmy AccorHotels. Event powstał przy współpracy z Fundacją „Warszawa1939.pl”. Blogerzy mieli okazję w nietypowy sposób poznać historię warszawskich hoteli i samego miasta.
O autorze
1 min czytania 2016-06-21

Akcję, która odbyła się 18 czerwca, zorganizowano z myślą o fotografach i blogerach interesujących się  Warszawą oraz  historią.  Spacer wiodący od hotelu Novotel Centrum przez Rotundę, ulice Chmielną, Jasną aż do Hotelu Sofitel Warszawa Victoria to sposób na pokazanie przeszłości miejsc, w których dziś stoją dwa główne hotele w stolicy. 

Uczestników spaceru oprowadzał i wprowadzał w klimat dawnych lat Ryszard Mączewski varsavianista, twórca portalu poświęconego architekturze przedwojennej Warszawy www.warszawa1939.pl, założyciel oraz prezes Fundacji „Warszawa1939.pl”, autor książki Warszawa między wojnami – opowieść o życiu stolicy 19181939 oraz felietonów poświęconych dawnej Warszawie.

W trakcie spaceru można się było dowiedzieć, o którym budynku właściciel powiedział: „Oto jest pomnik mojej głupoty”, elewacja której instytucji była wzorowana na Operze Paryskiej i reklama jakiego trunku wisiała nad barem „Pod setką”. – Mieszkam w Warszawie od wielu lat, jednak nie zdawałem sobie sprawy, że mijane na co dzień miejsca mają aż tak bogatą historię. Bardzo ciekawa idea spaceru – naprawdę miałem szansę wzbogacić swoją wiedzę o mieście – mówi Wojciech Krusiński, redaktor serwisu polskazwiedza.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To już czwarty event tego typu zorganizowany przez Contented by They.pl dla AccorHotels we współpracy z blogerami. Wcześniej internetowi twórcy mieli okazję fotografować Warszawę z wysokości 111 metrów – z dachu hotelu Novotel. Takie akcje miały też miejsce w hotelach AccorHotels w Gdańsku i Poznaniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing