Linkleaders rozwija zespół kontent marketingowy i employer brandingowy. W ostatnim czasie do firmy dołączyli specjaliści z długoletnim stażem w obszarze budowy strategii i kontentu. To kolejny krok w kierunku zwiększania zakresu wsparcia klientów agencji w procesach sprzedażowych i rekrutacyjnych.
– Już ponad 30% naszego biznesu to employer branding i marketing rekrutacji. Kontent jest w tych projektach najważniejszy. Będziemy teraz bardzo mocno pracować nad jego jakością, narzędziami i analityką. Pozyskaliśmy dla tych celów bardzo utalentowany zespół, z doświadczeniem w marketingu, reklamie i nowych mediach. – komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Linkleaders to firma strategii i komunikacji, specjalizuje się w PR i marketingu korporacyjnym oraz employer branding. Wg rankingu Związku Firm Public Relations jedna z 15 największych agencji PR w Polsce (2015 i 2016). Klientami Linkleaders są m.in: Accenture, Capgemini, CIMA, Fujitsu, JLL, mBank, SAP, Shell, Skanska, Xerox.
Karolina Kowner pracę w reklamie zaczęła w 2014 roku, gdy podjęła współpracę z agencją FaceADDICTED przy obsłudze takich marek jak: SEAT Polska, Łowicz i Kompania Piwowarska. W roku 2016 przeszła do Deloitte Digital, gdzie na stanowisku Social Media Executive prowadziła media społecznościowe m.in.: dla Mazda Polska, Pepsico Polska oraz Łomża (Van Pur). Przez 3 lata pracy uzyskała szerokie doświadczenie w obrębie prowadzenia komunikacji na profilach społecznościowych, kampanii reklamowych, wdrażania strategii marketingowych oraz obsługi klienta. Jej szerokie doświadczenie w obszarze nowych mediów będzie bardzo dobrym dopełnieniem działań employer brandingowych, które są strategicznym elementem komunikacji klientów agencji Linkleaders.
Laura w Sabella w reklamie i mediach pracuje od 2012 roku. Swoją karierę rozpoczęła we włoskim oddziale agencji reklamowej DDB. Doświadczenie w social media pogłębiła dzięki współpracy z włosko-amerykańskim startupem technologicznym. W ostatnim roku powróciła do Polski, zasilając szeregi Deloitte Digital jako Copywriter. Jej głównymi klientami byli: 7up, Estee Lauder, M A C, Smashbox, Clinique, Mazda, Origins, Pizza Hut. Posługuje się biegle 3 językami (polski, włoski i angielski), a jako absolwentka kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na UŁ, w świecie PR-u i nowych mediów czuje się jak ryba w wodzie. Jej motto w pracy to: Do it with passion or not at all.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing