Pandemia nadaje wielu zmianom technologicznym nową dynamikę. Bank BNP Paribas wprowadza do usług finansowych funkcjonalność ze świata e-commerce, by maksymalnie uprościć kontakt klienta z bankiem i ograniczyć czas, który spędza w oddziale. Jest pierwszym bankiem na świecie, który wchodzi we współpracę z twórcami aplikacji, która zrewolucjonizowała branżę fryzjerską czy urodową. Booksy, dzięki ponad 7 mln użytkowników w wielu krajach i współpracy z technologicznymi gigantami, jak Facebook, ma realną szansę stać się „jednorożcem”, czyli start-upem wartym ponad miliard dolarów. Dotychczas nie udało się to żadnej polskiej firmie.
– Nowe okoliczności wymagają nowych rozwiązań, często rewolucyjnych – jak na przykład bank dostępny na platformie dotychczas kojarzącej się z wizytami u fryzjera lub rehabilitanta. Nasza współpraca z Booksy ma wielką szansę stać się przełomem w relacjach klientów z instytucjami finansowymi. To wynik wiary w konieczność ciągłego dostosowywania się do otoczenia i konsekwencja błyskawicznego działania w duchu startupowym. Zdiagnozowaliśmy potrzebę i wybraliśmy najbardziej efektywny sposób, by na nią odpowiedzieć. To też przykład umiejętności znajdowania punktów wspólnych między firmami z, wydawałoby się, odległych obszarów biznesu. Przy całej dynamice tego procesu, pozostaje on w pełni spójny ze strategią banku, która zakłada digitalizację i rozwój usług zdalnych – tłumaczy Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.
Zobacz również
W aplikacji Booksy każdy – nie tylko obecni klienci – będzie mógł umówić wizytę w 100 wytypowanych placówkach Banku BNP Paribas. Jednym kliknięciem wybierzemy oddział, a kolejnym datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu spotkania z dostępnej listy, na której znajdą się: pożyczka hipoteczna/kredyt hipoteczny oraz inwestycje, oszczędności i konta. Cały proces może zająć mniej niż minutę. Po umówieniu spotkania, dostaniemy potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie.
– W Booksy głęboko wierzymy, że technologia może skutecznie pomóc w walce z epidemią. Nowa sytuacja wymaga zmiany naszych zachowań i daje to olbrzymi potencjał do umawiania się przez aplikację. jest to bezpieczne, skuteczne, wygodne i bardzo proste. Dla Booksy to przełomowy moment. Cieszy nas bardzo, że potencjał naszej aplikacji wykorzysta wymagająca najwyższego standardu instytucja finansowa, jaką jest bank. To początek zupełnie nowego Booksy – komentuje CEO Booksy Stefan Batory.
Jeśli udogodnienie spotka się z pozytywną reakcją klientów, Bank BNP Paribas będzie rozwijać współpracę z Booksy. W planach jest objęcie usługą pozostałych oddziałów i dodanie możliwości umawiania spotkań z doradcami o innych specjalizacjach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aplikacja Booksy dostępna jest na telefonach z systemami Android oraz iOS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing