Z Gorącym Kubkiem w metrze jak w domu

Grupa Ströer realizuje niestandardową kampanię reklamową marki Knorr w warszawskim metrze.
O autorze
1 min czytania 2013-02-11

Puszysty dywan, wygodna kanapa, kwiaty doniczkowe i Gorący Kubek na stoliku… – Od początku lutego ściany stacji metra Centrum do złudzenia przypominają przytulne, domowe wnętrze. Nowy wygląd stacji jest częścią realizowanej przez Grupę Ströer kampanii reklamowej Gorącego Kubka Knorr, pod hasłem: „Uważaj! Poczujesz się jak w domu”. W jej ramach ściany, przy których znajdują się ławki dla pasażerów zamontowane zostały oryginalne grafiki przedstawiające wnętrze domowego salonu.

– Za pomocą kampanii reklamowej chcieliśmy przypomnieć naszym konsumentom, że wybierając podczas przerwy Gorący Kubek Knorr mogą na moment naprawdę się odprężyć i poczuć się jak w domu. Wizualizacje, które znalazły się na stacji metra idealnie oddają tę myśl – mówi Elżbieta Żeszczyńska, Brand Manager Knorr Gorący Kubek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Uważaj! Poczujesz się jak w domu.” rozpoczęła się 1 lutego b.r. i potrwa do końca miesiąca. Zrealizowała ją Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra, natomiast media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się