Puszysty dywan, wygodna kanapa, kwiaty doniczkowe i Gorący Kubek na stoliku… – Od początku lutego ściany stacji metra Centrum do złudzenia przypominają przytulne, domowe wnętrze. Nowy wygląd stacji jest częścią realizowanej przez Grupę Ströer kampanii reklamowej Gorącego Kubka Knorr, pod hasłem: „Uważaj! Poczujesz się jak w domu”. W jej ramach ściany, przy których znajdują się ławki dla pasażerów zamontowane zostały oryginalne grafiki przedstawiające wnętrze domowego salonu.
Zobacz również
– Za pomocą kampanii reklamowej chcieliśmy przypomnieć naszym konsumentom, że wybierając podczas przerwy Gorący Kubek Knorr mogą na moment naprawdę się odprężyć i poczuć się jak w domu. Wizualizacje, które znalazły się na stacji metra idealnie oddają tę myśl – mówi Elżbieta Żeszczyńska, Brand Manager Knorr Gorący Kubek.
Kampania „Uważaj! Poczujesz się jak w domu.” rozpoczęła się 1 lutego b.r. i potrwa do końca miesiąca. Zrealizowała ją Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra, natomiast media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing